Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i dag vært 16 dager uten snus. Jeg bruker nikotinplaster akkurat nå, skal gi meg med det om 5 dager (da er jeg tom). Men jeg føler jeg spiser «hele tiden». Gikk opp 900 gram siste uken, som jeg vet ikke er så mye - men har gått ned 44 kilo de siste halvannet året og liker ikke å se at det går opp igjen. Er det noen som har noe tips på hva jeg kan spise/drikke som kan hjelpe? Jeg har problemer med kjeven, så tyggis er ikke noe alternativ. Prøver med drops, men føler jeg svelger dem med en gang og spiser opp en pakke på fem min 😅 Er det noe som hemmer sultfølelse som dere vet om?

Anonymkode: e3d75...503

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Proteinrik mat dreper matsulten.... Spis mer biff, kylling etc... Da holder metthetsfølelsen lenger ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, prøver å spise proteiner. Mager cottage cheese og rein skinke og mye sånt. «Problemet» er jo egentlig at jeg ikke er sulten, men føler jeg må ha noe å spise på 🫣

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk, prøver å spise proteiner. Mager cottage cheese og rein skinke og mye sånt. «Problemet» er jo egentlig at jeg ikke er sulten, men føler jeg må ha noe å spise på 🫣

TS

Nikotinfri snus, Doc og tyggis.

Anonymkode: 4460f...71d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sukkerfrie pastiller du kan suge på, evt plassere på samme stedet som snusen pleide å ligge. Men må være sukkerfritt!

Anonymkode: 96541...c45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ang mat, men lurer på hvordan du har opplevd å bruke nikotinplaster i forbindelse med slutting av snus? Har du prøvd uten før og hvordan syns du det er i forhold? Vurderer å prøve det når jeg planlegger å slutte med snus. Har prøvd før og syns det er såå vanskelig. 

Anonymkode: b1867...2fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke ang mat, men lurer på hvordan du har opplevd å bruke nikotinplaster i forbindelse med slutting av snus? Har du prøvd uten før og hvordan syns du det er i forhold? Vurderer å prøve det når jeg planlegger å slutte med snus. Har prøvd før og syns det er såå vanskelig. 

Anonymkode: b1867...2fc

Jeg slutta uten plaster for 5 år siden, husker ikke helt hvordan det var. Litt usikker på om det hjelper eller ikke, de dagene jeg har vært uten syns jeg at jeg spiser mer (hvis mulig). Men det er ofte i helgene hvor jeg ikke har store planer/skal møte folk 😅

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...