AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hei Samboeren min, som har vært min kjæreste i over ett år, begynner å endre seg ovenfor meg. Han sier at han elsker meg, men han tar ikke så ofte på meg, kysser meg ikke lengre, koser ikke på meg og virker ikke seksuelt investert i meg. Han er ikke så engasjert i hverdagen min og glemmer ofte. Han sier veldig gjerne jatakk til egen seksuell nytelse, men han går foreksempel aldri ned på meg mere- men «krever» at jeg på han ofte. Han respekterer meg ikke så mye i hjemmet lengre, i den forstand at han roter(legger klærne overalt, forlater skitne kopper og fat, lar rot stå fremme, snus.) Sier han må fikse opp i det, han gjør det i kanskje en dag.. Så på’an igjen. Jeg fint lager han middager, kjøper han brus han liker eller øl og kan smøre han matpakke. Han gjør ikke slike tjenester for meg. Tror han aldri har støvsugd eller vasket huset heller. Er det ikke slike tjenester man gjør når man har en dame som man elsker? Eller har menn annet kjærlighetsspråk? Jeg bare merker han ikke tar så mye på meg og vil vise fysisk kjærlighet, han er mye sammen med meg og prioriterer tid med meg- men føler det mangler noe. Han tar aldri bilder av meg og sender/legger ut(noe han gjorde ofte før.) Er det bare nyforelskelsen som er over kanskje..? eller er dette forholdet på tur å ta slutt? Anonymkode: 909e9...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå