AnonymBruker Skrevet 5. mars 2025 #1 Skrevet 5. mars 2025 Hvor lenge venta du? Og hvor mange foran deg var det før du fikk fastlegen? Anonymkode: bda89...afc
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2025 #3 Skrevet 5. mars 2025 Hvor lenge må man vente om det er under 10 igjen på lista? Anonymkode: bda89...afc
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2025 #4 Skrevet 5. mars 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor lenge må man vente om det er under 10 igjen på lista? Anonymkode: bda89...afc det er jo umulig å si....Noen må enten dø eller bytte bort fra denne legen først... Kan ta en uke eller flere mnd sikkert Anonymkode: f4a87...a67
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2025 #5 Skrevet 5. mars 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvor lenge må man vente om det er under 10 igjen på lista? Anonymkode: bda89...afc Det har tatt nesten et halvt år for meg å gå fra plass 76 til 66 i hvert fall, så hvem vet. Anonymkode: ca054...829
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2025 #6 Skrevet 5. mars 2025 Jeg startet som nummer 26 og var inne etter 2 måneder. Så var jeg ute igjen måneden etter, for vedkommende fungerte overhodet* ikke. Legen hadde voldsom gjennomtrekk på lista si, så det var ikke bare meg som var misfornøyd. *Nå var det nok ikke et sjakktrekk å ta opp min bakgrunn med overgrep på første konsultasjon, men å få kastet en tørkerull etter meg da jeg gråt hadde jeg nok ikke ventet. Anonymkode: 53b5f...6c4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå