Gå til innhold

Pene jobb-bukser (ikke jeans)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips til butikk hvor jeg finner slike? Fysisk butikk best for å prøve på.

De må være i god kvalitet og med godt snitt, typ den pene sorte, evt mørk blå, grå. Til kontorjobb.

Anonymkode: 0c426...e50

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lois har en jeans i sort som ser ut som en dressbukse, den er fantastisk på! Og så ha jo Five Units mange å velge i som ikke er så dyre mens om har god kvalitet.. 

Anonymkode: e0d60...98e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig fornøyd med disse fra &Other Stories, Pent og litt tungt stoff som gjør at buksen faller veldig fint og holder seg veldig bra i vask. Sitter veldig pent over lår og rumpe og fin rett passform. Har den i 3 farger. 

https://www.stories.com/en_nok/clothing/trousers/straight-trousers/product.wide-press-crease-trousers-black.1090941001.html

Anonymkode: 46be7...a53

Enig i denne. Kjempefin og veldig anvendelig 😊

Anonymkode: ef08b...845

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig fornøyd med disse fra &Other Stories, Pent og litt tungt stoff som gjør at buksen faller veldig fint og holder seg veldig bra i vask. Sitter veldig pent over lår og rumpe og fin rett passform. Har den i 3 farger. 

https://www.stories.com/en_nok/clothing/trousers/straight-trousers/product.wide-press-crease-trousers-black.1090941001.html

Også enig, og har den også i flere forskjellige farger :)

Anonymkode: f1087...12f

Skrevet

Jeg liker Lykke-buksene fra Lindex. De har mange farger og lengder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, de er kjempefine😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis du skal fysisk i butikk, er det greit å vite landsdelen du bor i. Jeg synes Capone har et greit utvalg av jobbvennlige bukser. De finnes i Rogaland og Bergen i alle fall. 

https://capone.no/collections/bukser/Dame?filter.v.availability=1

Anonymkode: 8cb1b...4eb

Bor i Oslo-området, så ingen begrensning på det. Verre med hva som sitter pent ☺️

Takk for alle svar dere! Skal definitivt sjekke ut alle tipsene 🙏😊

hi

Anonymkode: 0c426...e50

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Lindex sin Punto serie, de har en rekke ulike snitt, og god kvalitet. Jeg vasker og tromler etter hver bruk, og de holder fargen, og nupper ikke. 

Anonymkode: aa43c...191

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 8.58):

Takk for tipset, har nå bestilt en i svart og i blått ❤

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 7.50):

Lois har en jeans i sort som ser ut som en dressbukse, den er fantastisk på! Og så ha jo Five Units mange å velge i som ikke er så dyre mens om har god kvalitet.. 

Har aldri hatt så dårlige bukser som five units. De ser ikke ut etter et par vask! Hadde en i lys melert grå som holdt seg greit, men både de sorte, rutete og blå var helt katastrofe. Overpriset og dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 9081f...929

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 9.28):

Har aldri hatt så dårlige bukser som five units. De ser ikke ut etter et par vask! Hadde en i lys melert grå som holdt seg greit, men både de sorte, rutete og blå var helt katastrofe. Overpriset og dårlig kvalitet. 

Mine har holdt seg fint 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Hepburn-buksene fra Frøken Dianas. Men de er veldig høye i livet, så du må like det. 

Anonymkode: 7418f...94a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 7.58):

Hvordan er disse mtp lukt? Ser det er en del polyester i de. Jeg har noen andre polyesterbukser som må vaskes etter hver eneste løpetur til toget, fordi svettelukt setter seg noe innmari. 

Anonymkode: 073d3...e74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 9.28):

tror min eldste "finbukse" fra five units er 15 år nå så jeg har en annen opplevelse.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er ikke så glad i polyesterbukser, så jeg har brukt disse mye i vinter: Martin Trousers - Mottled Grey - Wool - Sézane. De er veldig gode å ha på seg! 

Anonymkode: d56a5...073

Aldri hørt om det merket, men de hadde veldig mye fint! Men hvor kjøper du det?

AnonymBruker
Skrevet
Rosa Dartle skrev (11 timer siden):

Aldri hørt om det merket, men de hadde veldig mye fint! Men hvor kjøper du det?

Man kan bestille direkte fra nettsiden deres. Men jeg har også lagret søk på finn/tise hvor en del dukker opp for salg nå og da :)

Anonymkode: d56a5...073

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...