Gå til innhold

Folk som har ekstra sterke ekstralys har da for f*** også et ekstra ansvar for å blende ned i tide!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange forbanna nisser som kommer imot med en hel rekke ekstralys. Så sterke, at de kjører i "dagslys", men oss som kommer imot? Vi blir blendet i flere sekunder, mens vi kjører i svinger i 80 i regnvær. 

star-trek-bright-light.gif

Så har ikke folk som kjører med slike lys også et ekstra ansvar for å blende ned i tide? Det er jo direkte trafikkfarlig. Jævla føkkings blendere. Ikke nok at halvparten av den landlige befolkningen kjører med tåkelys og nærlys på samtidig, fordi de tror at et lys som rekker 30m frem skal hjelpe dem å se hjort i 80 km/t. Ja, f****, lykke til med dét!

angry-mad.gif

Av og til frykter jeg at jeg bor i land fylt til randen av idioter. Arg! God start på dagen.

Anonymkode: 5699e...d8e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Moderne biler har automatisk lyssensor. Det er hva du opplever. Du må bare slutte å stirre inn i lysene. Din irritasjon er nok en større fare i trafikken enn disse lysene 😅

Anonymkode: 32c06...f57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Moderne biler har automatisk lyssensor. Det er hva du opplever. Du må bare slutte å stirre inn i lysene. Din irritasjon er nok en større fare i trafikken enn disse lysene 😅

Anonymkode: 32c06...f57

Jeg kan love deg at bilene med de største rekkene med ekstralys er alt annet enn moderne. :D

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har investert i et par rekker, skal jeg da for 🤬 bruke dem hele tida!!!!

Åssen skal jeg ellers kjøre med solbriller???? 

Anonymkode: c451a...cf1

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har sota frontruta, så jeg trenger en del ekstralys på kvelden. Det er jo nesten tussemørkt midt på dagen uten LEDbaren aktivert

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler med deg TS, jeg kjører en del rundt i Enebakk, og må for fader ha på solbriller om kvelden for å ikke miste synet grunnet disse jævla flomlysa som dukker opp rundt en sving 🤬

Anonymkode: 7ab50...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er så mange forbanna nisser som kommer imot med en hel rekke ekstralys. Så sterke, at de kjører i "dagslys", men oss som kommer imot? Vi blir blendet i flere sekunder, mens vi kjører i svinger i 80 i regnvær. 

star-trek-bright-light.gif

Så har ikke folk som kjører med slike lys også et ekstra ansvar for å blende ned i tide? Det er jo direkte trafikkfarlig. Jævla føkkings blendere. Ikke nok at halvparten av den landlige befolkningen kjører med tåkelys og nærlys på samtidig, fordi de tror at et lys som rekker 30m frem skal hjelpe dem å se hjort i 80 km/t. Ja, f****, lykke til med dét!

angry-mad.gif

Av og til frykter jeg at jeg bor i land fylt til randen av idioter. Arg! God start på dagen.

Hvem er den største idioten tror du?😵😂😂

Anonymkode: aa602...bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...