AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Skrevet 5. mars Det er så mange forbanna nisser som kommer imot med en hel rekke ekstralys. Så sterke, at de kjører i "dagslys", men oss som kommer imot? Vi blir blendet i flere sekunder, mens vi kjører i svinger i 80 i regnvær. Så har ikke folk som kjører med slike lys også et ekstra ansvar for å blende ned i tide? Det er jo direkte trafikkfarlig. Jævla føkkings blendere. Ikke nok at halvparten av den landlige befolkningen kjører med tåkelys og nærlys på samtidig, fordi de tror at et lys som rekker 30m frem skal hjelpe dem å se hjort i 80 km/t. Ja, f****, lykke til med dét! Av og til frykter jeg at jeg bor i land fylt til randen av idioter. Arg! God start på dagen. Anonymkode: 5699e...d8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Skrevet 5. mars Moderne biler har automatisk lyssensor. Det er hva du opplever. Du må bare slutte å stirre inn i lysene. Din irritasjon er nok en større fare i trafikken enn disse lysene 😅 Anonymkode: 32c06...f57 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Moderne biler har automatisk lyssensor. Det er hva du opplever. Du må bare slutte å stirre inn i lysene. Din irritasjon er nok en større fare i trafikken enn disse lysene 😅 Anonymkode: 32c06...f57 Jeg kan love deg at bilene med de største rekkene med ekstralys er alt annet enn moderne. Anonymkode: 5699e...d8e
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars Når jeg har investert i et par rekker, skal jeg da for 🤬 bruke dem hele tida!!!! Åssen skal jeg ellers kjøre med solbriller???? Anonymkode: c451a...cf1 1
newman01 Skrevet 5. mars #5 Skrevet 5. mars Jeg har sota frontruta, så jeg trenger en del ekstralys på kvelden. Det er jo nesten tussemørkt midt på dagen uten LEDbaren aktivert
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Skrevet 5. mars Jeg føler med deg TS, jeg kjører en del rundt i Enebakk, og må for fader ha på solbriller om kvelden for å ikke miste synet grunnet disse jævla flomlysa som dukker opp rundt en sving 🤬 Anonymkode: 7ab50...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er så mange forbanna nisser som kommer imot med en hel rekke ekstralys. Så sterke, at de kjører i "dagslys", men oss som kommer imot? Vi blir blendet i flere sekunder, mens vi kjører i svinger i 80 i regnvær. Så har ikke folk som kjører med slike lys også et ekstra ansvar for å blende ned i tide? Det er jo direkte trafikkfarlig. Jævla føkkings blendere. Ikke nok at halvparten av den landlige befolkningen kjører med tåkelys og nærlys på samtidig, fordi de tror at et lys som rekker 30m frem skal hjelpe dem å se hjort i 80 km/t. Ja, f****, lykke til med dét! Av og til frykter jeg at jeg bor i land fylt til randen av idioter. Arg! God start på dagen. Anonymkode: 5699e...d8e Hvem er den største idioten tror du?😵😂😂 Anonymkode: aa602...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå