AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Skrevet 5. mars Jeg og samboeren min har slitt med stadige tilbakevendende konflikter. Det handler som regel om at han ikke ser meg ordentlig, og at han snakker meg ned/bruker en nedlatende tone mot meg slik at jeg får dårlig selvtillit. Sistnevnte har vi hatt en skikkelig oppvask på, og han har sluttet med dette. Det skal sies at han viser endringsvilje, men samtidig har vi disse tilbakevendende periodene der vi diskuterer. Som parterapeuten sa: han stopper ikke opp og dveler ved det jeg prøver å uttrykke om følelsene mine, han går rett videre til å forklare handlingene sine. I det siste har det handlet om at han øynene hans er klistret til skjerm, både mobil og tv, og jeg ender opp med å føle at jeg like godt kunne vært et annet sted siden han får meg til å føle meg som luft. Drømmen var egentlig å prøve å få barn snart, men etter en feilet tur til parterapeuten i går er jeg nå usikker. Hva slags fremtid ville jeg da gått i møte? Anonymkode: a402e...e05 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Skrevet 5. mars Tro meg, barn vil bare forsterke alle problemer dere har i forholdet. Anonymkode: 355f7...37f 6 2 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg og samboeren min har slitt med stadige tilbakevendende konflikter. Det handler som regel om at han ikke ser meg ordentlig, og at han snakker meg ned/bruker en nedlatende tone mot meg slik at jeg får dårlig selvtillit. Sistnevnte har vi hatt en skikkelig oppvask på, og han har sluttet med dette. Det skal sies at han viser endringsvilje, men samtidig har vi disse tilbakevendende periodene der vi diskuterer. Som parterapeuten sa: han stopper ikke opp og dveler ved det jeg prøver å uttrykke om følelsene mine, han går rett videre til å forklare handlingene sine. I det siste har det handlet om at han øynene hans er klistret til skjerm, både mobil og tv, og jeg ender opp med å føle at jeg like godt kunne vært et annet sted siden han får meg til å føle meg som luft. Drømmen var egentlig å prøve å få barn snart, men etter en feilet tur til parterapeuten i går er jeg nå usikker. Hva slags fremtid ville jeg da gått i møte? Anonymkode: a402e...e05 Og du tror løsningen er en unge som kan føle det like jævlig som deg? Ja bli singel, og gå i terapi så du kommer i kontakt med deg selv og egne følelser. Anonymkode: e5c42...da5 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars TS her: vi har vurdert bufferkurs, og han sier at han er motivert og vil ta det på alvor. Spørsmålet er bare om jeg tør å fortsette uansett. Anonymkode: a402e...e05
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Skrevet 5. mars Ikke få barn med ham! Som noen andre sa så vil problemene bare forsterke seg. Se for deg de problemene dere har nå og legg til søvnunderskudd, hormoner, mulig fødselsdepresjon på én av dere eller begge (menn kan også få det) +++ Hvis han ikke har anlegg for å være selvoppofrende nå så er sjansen liten for at han blir det når det kommer en baby inn i bildet som man må ofre behovene for. Dvs. at det er dine behov som ofres. Anonymkode: 24a34...e35 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og samboeren min har slitt med stadige tilbakevendende konflikter. Det handler som regel om at han ikke ser meg ordentlig, og at han snakker meg ned/bruker en nedlatende tone mot meg slik at jeg får dårlig selvtillit. Sistnevnte har vi hatt en skikkelig oppvask på, og han har sluttet med dette. Det skal sies at han viser endringsvilje, men samtidig har vi disse tilbakevendende periodene der vi diskuterer. Som parterapeuten sa: han stopper ikke opp og dveler ved det jeg prøver å uttrykke om følelsene mine, han går rett videre til å forklare handlingene sine. I det siste har det handlet om at han øynene hans er klistret til skjerm, både mobil og tv, og jeg ender opp med å føle at jeg like godt kunne vært et annet sted siden han får meg til å føle meg som luft. Drømmen var egentlig å prøve å få barn snart, men etter en feilet tur til parterapeuten i går er jeg nå usikker. Hva slags fremtid ville jeg da gått i møte? Anonymkode: a402e...e05 "prøver å uttrykke"? Hvorfor sier du ikke rett ut hva du mener i steden for? Anonymkode: df62c...5ce
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Skrevet 5. mars Heller singel enn en som snakker nedlatende til meg 🤷 Anonymkode: 7b873...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 7.19): Jeg og samboeren min har slitt med stadige tilbakevendende konflikter. Det handler som regel om at han ikke ser meg ordentlig, og at han snakker meg ned/bruker en nedlatende tone mot meg slik at jeg får dårlig selvtillit. Sistnevnte har vi hatt en skikkelig oppvask på, og han har sluttet med dette. Det skal sies at han viser endringsvilje, men samtidig har vi disse tilbakevendende periodene der vi diskuterer. Som parterapeuten sa: han stopper ikke opp og dveler ved det jeg prøver å uttrykke om følelsene mine, han går rett videre til å forklare handlingene sine. I det siste har det handlet om at han øynene hans er klistret til skjerm, både mobil og tv, og jeg ender opp med å føle at jeg like godt kunne vært et annet sted siden han får meg til å føle meg som luft. Drømmen var egentlig å prøve å få barn snart, men etter en feilet tur til parterapeuten i går er jeg nå usikker. Hva slags fremtid ville jeg da gått i møte? Anonymkode: a402e...e05 Dump han. Ikke verdt å ha et dårlig liv. Men ikke vær i samme rom som han...kom deg I sikkerhet først! Anonymkode: 2783c...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 7.19): Jeg og samboeren min har slitt med stadige tilbakevendende konflikter. Det handler som regel om at han ikke ser meg ordentlig, og at han snakker meg ned/bruker en nedlatende tone mot meg slik at jeg får dårlig selvtillit. Sistnevnte har vi hatt en skikkelig oppvask på, og han har sluttet med dette. Det skal sies at han viser endringsvilje, men samtidig har vi disse tilbakevendende periodene der vi diskuterer. Som parterapeuten sa: han stopper ikke opp og dveler ved det jeg prøver å uttrykke om følelsene mine, han går rett videre til å forklare handlingene sine. I det siste har det handlet om at han øynene hans er klistret til skjerm, både mobil og tv, og jeg ender opp med å føle at jeg like godt kunne vært et annet sted siden han får meg til å føle meg som luft. Drømmen var egentlig å prøve å få barn snart, men etter en feilet tur til parterapeuten i går er jeg nå usikker. Hva slags fremtid ville jeg da gått i møte? Anonymkode: a402e...e05 Mobil og skjerm dreper ekteskap og forhold desverre. Anonymkode: 2a9bb...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå