AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Skrevet 5. mars Kan noen forklare hva den betyr? Først var jeg i andreetasje i et forsamlingslokale. Mange mennesker og langbord med forskjellige ting. Mulig det var loppemarked. På kjøkkenet står det en dame og knar en gjærdeig, og hun er naken, de andre har klær på seg. Plutselig begynner taket å rase sammen og alle løper i panikk ned trappa og ut. Senere er jeg i et annet forsamlingslokale, i gangen der står en ung pen dame med langt lyst hår. Hun lever ikke, hun ser ut som en voksfigur. Noen forteller at det er en ung dame som døde i en ulykke for en stund siden og hun har blitt utstoppet og plassert i gangen her. Dette tenkte jeg på når jeg våknet. Skikkelig ekkelt og helt merkelig. Senere i drømmen er jeg hos naboen min og rydder inn i oppvaskmaskinen. Han har også noen transparente desilitermål i forskjellige farger, og de legger jeg spesielt godt merke til. Hvorfor jeg var hos naboen og ryddet i oppvaskmaskinen skjønner jeg ikke. Han var heller ikke hjemme i drømmen , og jeg kjenner han ikke spesielt godt i virkeligheten. Så er jeg utenfor leiligheten min, og utpå plenen går det flere kuer og en hest og beiter. Ene kua har plutselig skoene mine på seg, de som jeg bruker på trening. Plutselig våkner jeg. Denne drømmen husker jeg godt fordi den i begynnelsen var ganske bisarr og litt utpå er det bare rart egentlig. Er drømmer bare sammensurium eller betyr de noe? Noen som er gode på drømmetydning her? Anonymkode: afae6...22c
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan noen forklare hva den betyr? Først var jeg i andreetasje i et forsamlingslokale. Mange mennesker og langbord med forskjellige ting. Mulig det var loppemarked. På kjøkkenet står det en dame og knar en gjærdeig, og hun er naken, de andre har klær på seg. Plutselig begynner taket å rase sammen og alle løper i panikk ned trappa og ut. Senere er jeg i et annet forsamlingslokale, i gangen der står en ung pen dame med langt lyst hår. Hun lever ikke, hun ser ut som en voksfigur. Noen forteller at det er en ung dame som døde i en ulykke for en stund siden og hun har blitt utstoppet og plassert i gangen her. Dette tenkte jeg på når jeg våknet. Skikkelig ekkelt og helt merkelig. Senere i drømmen er jeg hos naboen min og rydder inn i oppvaskmaskinen. Han har også noen transparente desilitermål i forskjellige farger, og de legger jeg spesielt godt merke til. Hvorfor jeg var hos naboen og ryddet i oppvaskmaskinen skjønner jeg ikke. Han var heller ikke hjemme i drømmen , og jeg kjenner han ikke spesielt godt i virkeligheten. Så er jeg utenfor leiligheten min, og utpå plenen går det flere kuer og en hest og beiter. Ene kua har plutselig skoene mine på seg, de som jeg bruker på trening. Plutselig våkner jeg. Denne drømmen husker jeg godt fordi den i begynnelsen var ganske bisarr og litt utpå er det bare rart egentlig. Er drømmer bare sammensurium eller betyr de noe? Noen som er gode på drømmetydning her? Anonymkode: afae6...22c Drøm nr 1 der damen er naken og taket raser sammen kan handle om skam. Hva slags forhold har du til kropp og seksualitet? Drøm nr 2 her hjelper du en person som ikke er hjemme. Altså du utfører en tjeneste. Har du vanskelig for å si nei i forhold til å hjelpe andre? Drøm nr 3 her har dyra tatt dine ting. Er du en person som lett kan la seg utnytte? Dette her er assosiasjoner jeg får utifra dine beskrivelser. Om det stemmer eller ikke er det bare du som vet. Ofte så kan vi bearbeide hendelser i underbevisstheten. Kan også handle om andre ting. Gi meg gjerne en tilbakemelding 😄 Anonymkode: c77c0...7be 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Drøm nr 1 der damen er naken og taket raser sammen kan handle om skam. Hva slags forhold har du til kropp og seksualitet? Drøm nr 2 her hjelper du en person som ikke er hjemme. Altså du utfører en tjeneste. Har du vanskelig for å si nei i forhold til å hjelpe andre? Drøm nr 3 her har dyra tatt dine ting. Er du en person som lett kan la seg utnytte? Dette her er assosiasjoner jeg får utifra dine beskrivelser. Om det stemmer eller ikke er det bare du som vet. Ofte så kan vi bearbeide hendelser i underbevisstheten. Kan også handle om andre ting. Gi meg gjerne en tilbakemelding 😄 Anonymkode: c77c0...7be Det kan hende . Jeg har et litt vanskelig forhold til det faktisk. Ja, å si nei syns jeg ikke alltid er like lett. Lar meg ikke utnytte så lett. Så den siste er litt merkelig. Hva kan hun utstoppede dama betyr da? Anonymkode: afae6...22c
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det kan hende . Jeg har et litt vanskelig forhold til det faktisk. Ja, å si nei syns jeg ikke alltid er like lett. Lar meg ikke utnytte så lett. Så den siste er litt merkelig. Hva kan hun utstoppede dama betyr da? Anonymkode: afae6...22c Jeg bare prøver å tolke. Så er det opp til deg hva du tenker. Den utstoppa dama henger jo sammen med hun som døde i ulykken, og på den måten så er hun ikke borte selv om hun er død. Har du noen du savner? Har mistet? Det kan bety så enormt mye så jeg vet ikke. At en person ikke forsvinner selv om de er døde. En utstoppa lever jo evig på et vis. Så det kan også symbolisere evig liv. Noen mennesker tror de døde er hos oss på en måte. Det kan være uttrykk for så mye. Er du som kjenner deg selv best. Anonymkode: c77c0...7be
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg bare prøver å tolke. Så er det opp til deg hva du tenker. Den utstoppa dama henger jo sammen med hun som døde i ulykken, og på den måten så er hun ikke borte selv om hun er død. Har du noen du savner? Har mistet? Det kan bety så enormt mye så jeg vet ikke. At en person ikke forsvinner selv om de er døde. En utstoppa lever jo evig på et vis. Så det kan også symbolisere evig liv. Noen mennesker tror de døde er hos oss på en måte. Det kan være uttrykk for så mye. Er du som kjenner deg selv best. Anonymkode: c77c0...7be Den utstoppa dama er samme som døde i ulykke. Savner veldig bestefar som døde for 13 år siden. Ellers har jeg mistet noen kjæledyr oppgjennom tiden som jeg savner og tenker ofte på dem også. Anonymkode: afae6...22c
lillevill Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 3.47): ørst var jeg i andreetasje i et forsamlingslokale. Mange mennesker og langbord med forskjellige ting. Mulig det var loppemarked. På kjøkkenet står det en dame og knar en gjærdeig, og hun er naken, de andre har klær på seg. Plutselig begynner taket å rase sammen og alle løper i panikk ned trappa og ut. Senere er jeg i et annet forsamlingslokale, i gangen der står en ung pen dame med langt lyst hår. Hun lever ikke, hun ser ut som en voksfigur. Noen forteller at det er en ung dame som døde i en ulykke for en stund siden og hun har blitt utstoppet og plassert i gangen her. Dette tenkte jeg på når jeg våknet. Skikkelig ekkelt og helt merkelig. loppemarked: Muligheter,nyskjerrighet, og selvutvikling kjøkken: Næring til selvet deig: muligheter til å skape nakenhet: ikke være forberedt, usikkerhet tak som raser: Tenke på nytt på egne mål død kvinne: føle seg frakoblet andre Om jeg setter sammen symbolene så blir det sånn: I din selvutvikling og nyskjerrighet på hva slags muligheter som finnes for deg fremover, så finnes det mulighet til å gi næring til deg selv om du tør å være mer kreativ og lage ting? Du føler deg kansje ikke helt forveredt. Du må kansje tenke på nytt når det gjelder dine mål framover. Kansje du føler deg avkoblet andre, og trenger å være mer med andre, få råd, og samarbeide med andre for å nå målene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå