AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Har en flott samboer, ingen barn. Vi eier et hus sammen, og har det fint på den måten. Både min far og svigermor har alzheimer. Kommet ganske langt begge to. Dette er selvfølgelig trist, både for meg og for samboer. Føler vi er flinke til å støtte hverandre, men for min del blir det litt mye til tider. Jeg jobber også med demente på sykehjem, så føler liksom jeg aldri får en pause. Jeg bor et par timer unna pappa, så når jeg er der er det naturligvis mye fokus på han. Så kommer jeg hjem og snakker om svigermor, så er det jobb.. føler alt er vanskelig for tiden, og at jeg ikke har noe pusterom. Savner å kunne være litt alene, men får så dårlig samvittighet hver gang jeg tenker på å reise f eks på hytta en helg alene. Hjelp! Takknemlig for alle råd, føler jeg har kjørt meg helt fast, og ikke kommer meg ut av det.. Anonymkode: 476db...ec1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Ta deg en helg på hytta alene. Virker som du trenger det. Det er viktig å kunne samle krefter og hente seg inn. Kjører du deg for hardt så hjelper du ingen... Anonymkode: 26ca7...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå