Gå til innhold

Bihulebetennelse eller?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært syk med forkjølelse siste 2 uker. Nesen har rent i ett sett. 

For 4 dager siden fikk jeg plutselig tannsmerter øverst i kjeven, bak. Foestår det slik at dette kan være bihulebetennelse.

Men nå gjør det altså helt sinnsykt vondt. Ingen sjans til å sove. Er det vanlig ned så sterke smerter ved bihulebetennelse? Trodde det var mer lett verking.... noen med erfaring? Tusen takk for svar

Anonymkode: beb18...5b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring? Eller er dette rett og slett tannpine? St det faktisk er noe galt med tennene?

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bihulene, når jeg har bihulebetennelse så føles det som tennene har migrene. 

Anonymkode: a5422...ad2

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med en femdagers kur med pencilin mot bihulebetennelse. Ekstrem tannverk i tennene oppe på høyre side, verk bak pannen og verk i høyre kinn/området ved nesen er det som alltid skjer når jeg får bihulebetennelse.

Har vært hos ØNH-lege og tatt CT, siden jeg i perioder er ganske plaget. Denne gangen hadde jeg håpt å klare meg uten legebesøk, men etter ti dager med smerter måtte jeg bare gå. Har fast resept på Mometason nesespray og Rinexin (tabletter), som jeg startet opp med så snart de vante smertene kom. Det måtte likevel Apocilin til for å ta knekken på ting. 

Anonymkode: c585c...617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...