Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #1 Skrevet 19. november 2002 Trenger et råd. Beskrivelsen var i Temaet: Fyldige, buede vipper. Hva skal jeg bruke da? Har prøvd kanebo sin 38* og ble ikke fornøyd. Den var grusom å få av, klumper og dritt som jeg fikk på øynene... Hvilke andre er VELDIG gode?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. november 2002 #2 Skrevet 19. november 2002 Jeg foretrekker Kanebo 38 fordi den sitter så godt, men den gjør ikke vippene mine fyldigere, noe som passer meg bra siden de er så tette og lange fra før. Men Lancôme har gode mascaraer, og det samme har Dior. Prøvde en fra Dior hos en venninne, og da så vippene mine helt fake ut, men sikkert fordi de er så lange fra før. Kanskje noe for deg?
Frk Doodad Skrevet 19. november 2002 #3 Skrevet 19. november 2002 Jeg bruker YSL sin falce lash effect (tror den heter det). Den digger jeg mye
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #4 Skrevet 19. november 2002 loreal sin som heter volumissimeganger 4 er bra, adskilte, ikke klumpete og lange og fyldige vipper! ikke så dyr heller! Max factor skal ha noen gode også... det du bør se generelt etter, er tykke, tette børster, de gir lange fyldige vipper. Smale tynne børster gir glisne tynne vipper og er ikke noe for meg i hvertfall.
Tusseline Skrevet 19. november 2002 #5 Skrevet 19. november 2002 Jeg går for Mabelinne's Full n' soft!
Tusseline Skrevet 19. november 2002 #6 Skrevet 19. november 2002 Jeg går for Mabelinne's, Full n' soft!
Midnattsol Skrevet 22. november 2002 #7 Skrevet 22. november 2002 Bruker en fra Helena Rubenstein. Super Curl ellerno. Har ikke eska her, men det står Black Curl på mascaraen.
LilleBille Skrevet 22. november 2002 #8 Skrevet 22. november 2002 Jeg bruker også YSL sin ... absolutt beste jeg har prøvd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå