AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Jeg vurderer å kjøpe en løpe-/balansesykkel til 2-åringen. Hvilken har dere, og er dere fornøyd med den? Er det noen som har prøvd Puky løpesykkel LR M? Anonymkode: c9e33...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Var veldig fornøyd med Frog Tadpole. Nå mener jeg begge barna fikk den først når de nærmet seg 3, men veldig god kvalitet og fremdeles veldig lett. Solgte den på Finn etter mye bruk av to barn og fikk ca det samme for den som jeg kjøpte den for 5 år før (!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Foster Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vurderer å kjøpe en løpe-/balansesykkel til 2-åringen. Hvilken har dere, og er dere fornøyd med den? Er det noen som har prøvd Puky løpesykkel LR M? Anonymkode: c9e33...520 Anbefales sterkt! Vi brukte en Puky sommeren barnet var 1 1/2 år, neste sommer var det rett på tohjulssykkel uten noen form for støttehjul eller annen hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Vi har frog . Solid sykkel, men tror ikke det betyr særlig hvilken man går for…når vi er på barnas hus suser poden rundt på ygrid Anonymkode: eb2ba...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Vi hadde Puky til en og Frog til den andre. Vil si de fungerte like bra. Begge barna gikk rett over til tohjulssykkel uten behov for hjelpemidler Anonymkode: e9ede...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Ville kjøpt en som er justerbar i både sete og styre. Ville også målt barnets skrittlengde (fra skrittet til bakken, med sko på) og passet på å kjøpe en sykkel hvor setet kan settes lavt nok, så den passer godt helt fra starten av. Utover det er det egentlig ikke så stor forskjell på de ulike syklene. Anonymkode: 309db...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Vi har elsket Puky. Anonymkode: c5a1c...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Vi hadde My Hood Rider, veldig fornøyd. Anonymkode: 12696...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå