Gå til innhold

Hvorfor prøver de å presse folk mer i gjeld?

georgilio

Anbefalte innlegg

Jeg leser hele tiden nyhetene og de sprer redsel for folk som ønsker å kjøpe hus.
Artikler som denne https://e24.no/boers-og-finans/i/o3mlMW/boligforsker-venter-hoeyere-boligpriser-har-rundt-200-millioner-kroner-i-eiendom
Hvorfor gjør de det. I mitt område på Sørlandet er det ganske stille nå, i motsetning til spådommene. Jeg vet at det er varmt i Oslo men her er det motsatt.
Jeg føler at de prøver mer og mer å skape et rot. Hvorfor vil de ha folk mer i gjeld. Dette er ikke riktig.
Det eneste resultatet vil være at folk kjøper i panikk, noe som er ekstremt dårlig idé.

Det føles ærlig talt som en godt organisert svindel av banker og eiendomsselskaper

Endret av georgilio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
georgilio skrev (3 minutter siden):

Jeg føler at de prøver mer og mer å skape et rot. Hvorfor vil de ha folk mer i gjeld. Dette er ikke riktig.
Det eneste resultatet vil være at folk kjøper i panikk, noe som er ekstremt dårlig idé.

Det føles ærlig talt som en godt organisert svindel av banker og eiendomsselskaper

De har fått mer rett enn feil i prognoser på prisoppgang så kanskje de faktisk mener alt godt.

Anonymkode: 62057...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

georgilio skrev (1 time siden):

de kan ha rett, men hvorfor må de lage artikler nesten HVER ENESTE DAG om det

forde dette er noe folk bryr seg om, de vet hva som gir klikk og det er det de tjener penger på, derfor 90% av artiklene handler om Trump for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prisene på sørlandet har jo gått opp en del.

Anonymkode: 58357...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...