Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du kommer inn i rommet så ser de deg ikke, og de prater ikke til deg..  Hva er det som gjør at mennesker oppfører seg sånn?

Anonymkode: bd950...331

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten er de selvopptatt og bryr seg ikke, eller nervøs for deg eller så fordypet i noe at de ikke enser det som ser rundt dem.

Det trenger ikke være personlig, men er det noe som skjer ofte er det ufint gjort.

Anonymkode: 72bc4...a0c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en sånn i omgangskretsen og han gir ikke oppmerksomhet til folk som ikke gir ham noe. Har han ikke bruk for deg, ser han deg ikke. Sprøtt å se, men så langt oppi ræva kan en ha hodet. 

Anonymkode: 44b05...520

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder en foreldregruppe, noen av de ser bare hverandre og de sier ikke hei når di kommer og legger ikke merke til når du drar, de viser ingen interesse for å snakke med deg. Det er kanskje en kjerne på 5-6 , mens 3 andre er helt annerledes. I min verden er det helt fjernt å oppføre seg sånn. Datteren min opplever barna deres på samme måte, 

ts

Anonymkode: bd950...331

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke ser hvilket fantastisk menneske du er ❤️ Hev deg over det og vit at du er bedre enn dem og at de har det største problemet. 

Anonymkode: 8d9be...394

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg opplevd blandt andre foreldre også. Det handler som regel om status. Hev deg over sånne mennesker, de er ikke er ikke verdt å tenke på en gang. Arrogante folk. 

Anonymkode: 24949...68b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange er sånn at de bare ser de menneskene de tror «betyr» noe. Ikke bry deg. Tenk på denne fine lille biten fra en sang i Dumbo- filmen:

If they knew sweet little you
They'd end up loving you too
All those same people who scold you
What they'd give just for
The right to hold you

Anonymkode: a89f2...267

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At noen mennesker får deg til å føle deg som en dust henger saman med noen manglende antenner  hos. Mange mennesker er i stadig større grad blitt mer, og mer selvopptatte. Opplever rett ofte i møte personer at de virker ukonsentrert, og gir da  vedkomende eit skarpt blikk og spør " hører du hva eg seier "

Anonymkode: 44bde...42a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha! Sånn var det for tjue år siden også. Det verste er at de ser rett gjennom meg nå også om våre veier tilfeldigvis krysses. Sjuke folk!

Anonymkode: ccc38...fe6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlighetstrekk kombinert med lav selvfølelse osv. De føler seg så dritt at de må gjøre sånn for å føle seg bedre. Stakkars barn som vokser opp i det.

Anonymkode: 1a82f...8fe

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv; men jeg kan nok oppleves litt sånn som du beskriver😔 men det handler nok mer om hvordan jeg ble behandlet av andre medelever på skolen.

for min del handler det mer om at jeg om jeg gjør så lite som mulig ut av meg -så slipper jeg å forholde meg til alle de ”populære” de som liksom skal være så mye bedre enn alle andre.. (ja, de finnes i beste velgående). 

Dog hilser jeg alltid ved anledninger som foreldremøter etc… 

• Liker 1
Skrevet

Det er noen slike foreldre i barnas klasser også. Men jeg tror stort sett at dette handler om usikkerhet, selvopptatthet o.l og ikke at de alle faktisk er noen blærete ubehagelige mennesker.

Noen er jævlig distre, og ser deg ikke engang før du tar to ganger på dem. Først da skjønner de at det ikke bare var noen som dulta borti med et uhell. Med slike mennesker må en jobbe litt for å vise at en er der.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...