AnonymBruker Skrevet 4. mars #21 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke begrensninger? Hvilket hotell? Anonymkode: f2736...353 Det er 1800 dyrere for to personer en natt med mat fra fredag til søndag enn søndag til torsdag. Min utfordring er at de antagelig velger ukedag. Men redd for å se gjerrig ut om de blir fortalt de ikke kan velge ukedag. Hilsen fattig venn. Anonymkode: 392b1...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #22 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er 1800 dyrere for to personer en natt med mat fra fredag til søndag enn søndag til torsdag. Min utfordring er at de antagelig velger ukedag. Men redd for å se gjerrig ut om de blir fortalt de ikke kan velge ukedag. Hilsen fattig venn. Anonymkode: 392b1...883 Herregud, ikke tenk sånn, gaven er kjempefin! Jeg vil mye heller dra på spa søndag-torsdag enn hmm.. not at all! Gi gaven din du. Anonymkode: b4971...607 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #23 Del Skrevet 4. mars Evt bare si det til dem når du gir gaven. Så har du det ute av tankene. Si at gaven gjelder kun søn-tors. Helt innenfor det 😊 Anonymkode: b515c...9bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #24 Del Skrevet 4. mars Kålrota skrev (32 minutter siden): Nuvel. Jeg hadde ikke benyttet meg av en gave som ikke var tilrettelagt for meg. Spahotell i uka er kjedelige greier. Innse at du ikke har råd til denne gaven? Kjedelig? Spa i uka er det beste. Mindre folk, mindre trengsel. Men ja, kan hende mottager må ta ferie og det er småkkjipt hvis sjefen er en krokodille som sier nei bare for å si nei Anonymkode: 236c9...492 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #25 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Man kan da ta seg fri i de fleste jobber...... Anonymkode: 56ae1...aef Å ta seg 2 fridager er også kostbart. Her hadde vi fort tapt 8000,- på det hvis jeg og mannen skulle tatt 2 fridager hver, hadde heller betalt for en spa dag selv på en lørdag 😆 Anonymkode: b333a...251 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #26 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Å ta seg 2 fridager er også kostbart. Her hadde vi fort tapt 8000,- på det hvis jeg og mannen skulle tatt 2 fridager hver, hadde heller betalt for en spa dag selv på en lørdag 😆 Anonymkode: b333a...251 Den ene jobber ikke og den andre har hjemmekontor, så det blir ikke relevant. Anonymkode: b515c...9bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #27 Del Skrevet 4. mars Det blir en kjempefin gave TS! Jeg hadde blitt utrolig glad for et opphold på spa! Anonymkode: 50116...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #28 Del Skrevet 4. mars For meg så hadde det ikke hatt noe å si. Jeg jobber nesten hver helg. Siden mine ansatte får fri helgene. Fordi dem har barn som bor hjemme. Mens jeg har store barn som har flyttet ut. Så jeg hadde gjerne dratt en dag i vanlig arbeidsdag. Anonymkode: bb07f...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #29 Del Skrevet 4. mars Hvis jeg hadde venner som vurderte dyre gaver som "firstprice" fordi det ikke nådde opp til deres ønskede standard, så hadde jeg gitt de en bukett med løvetann istedet... Slike folk fortjener ikke gaver. Anonymkode: 6c85b...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #30 Del Skrevet 5. mars Det kjipe her er stedet som ikke lar deg kjøpe en fleksibel gave der mottaker kan velge dagen selv. Finnes det andre spa-avdelinger i nærheten, eller må det være akkurat den? Akkurat i tilfellet du beskriver hadde jeg nok satset på søn-tors da, siden mottaker ikke jobber man-fre. Men ellers hadde det blitt helg. Anonymkode: 9d964...170 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #31 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjedelig i helger faktisk. jeg vet ikke med deg, men når jeg drar på spa så er det for å slappe av og det kan jeg gjøre like fint på en torsdag som på lørdag. Anonymkode: 6d020...bb5 Bingo! Spa er jo best med færrest folk aka ukedagene;) Anonymkode: 8b08a...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #32 Del Skrevet 5. mars Vi tar ofte en tur i ukedagene. Har fleksible jobber, ingen barn. Drar utpå ettermiddagen, etter å ha jobbet nesten full dag. Nyter behandling, fasiliteter, og en bedre middag. Neste morgen tar vi unna litt mail og det som måtte ha dukket opp dagen før, spiser en god frokost, tar mulig en ny behandling, og bruker fasilitetene så lenge vi ønsker. Og så jobber vi fra hjemmekontoret, også utover kvelden. Vi har fått slike gaver der begrensningene ikke passer oss. Da ringer vi bare stedet, booker om, og betaler mellomlegget. Anonymkode: c5d59...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #33 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kjipe her er stedet som ikke lar deg kjøpe en fleksibel gave der mottaker kan velge dagen selv. Finnes det andre spa-avdelinger i nærheten, eller må det være akkurat den? Akkurat i tilfellet du beskriver hadde jeg nok satset på søn-tors da, siden mottaker ikke jobber man-fre. Men ellers hadde det blitt helg. Anonymkode: 9d964...170 😅 Slike gavekort er fleksible, ofte innenfor et år. Men prisingen er annerledes i helg, enn ukedager. Prisdifferensiering basert på etterspørsel. Og som sagt, ønsker man helg i stedet, så tar man opp telefonen, forklarer situasjonen, og betaler mellomlegget for oppgraderingen. Anonymkode: c5d59...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mars #34 Del Skrevet 5. mars Kålrota skrev (8 timer siden): Nuvel. Jeg hadde ikke benyttet meg av en gave som ikke var tilrettelagt for meg. Spahotell i uka er kjedelige greier. Innse at du ikke har råd til denne gaven? Noen har helgevakter da med fridager midt i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 5. mars #35 Del Skrevet 5. mars Selvfølgelig, men generelt jobber de fleste i uka. Jeg, for eksempel, kunne ikke bare tatt fri en tilfeldig ukedag. Det vet vel giver, om mottaker kan dette. Jeg hadde uansett ikke likt å «måtte» ta en fridag utfra noe andre har bestemt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #36 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): For meg som har småbarn og sliter med å få feriekabalen til å gå opp hadde jeg ikke prioritert å bruke avspasering eller feriedager på spaferie uten barna. Hadde også vært mer kronglete å fikse pass av barna flere hverdager på rad, enn en helg. Men mottakeren av gaven har kanskje ikke barn? Anonymkode: 3ea7f...11e Mens jeg som også er småbarnsmor hadde elsket enn sånn gave, og gjerne i ukedagene, for helgen vil jeg være med barna Anonymkode: c5bc2...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #37 Del Skrevet 5. mars Helt supert! Og ofte mindre folk og mas på ukedagene. Jeg går en del på forskjellige spa, og velger alltid en ukedag. Hadde jeg fått gavekort på en helg, så hadde jeg ringt dit og byttet og kanskje fått noe ekstra i stedet for. Anonymkode: 276e4...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #38 Del Skrevet 5. mars Synes ikke det lukter "first price" av det her. Skulle de som får gaven mene det, så får de mene det. Gaven er fin og god uansett. Anonymkode: 00fab...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 5. mars #39 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er 1800 dyrere for to personer en natt med mat fra fredag til søndag enn søndag til torsdag. Min utfordring er at de antagelig velger ukedag. Men redd for å se gjerrig ut om de blir fortalt de ikke kan velge ukedag. Hilsen fattig venn. Anonymkode: 392b1...883 Fattig når du har råd til å gi spa for 2 i gave...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #40 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): TS Slik jeg kjenner paret, vil de sannsynlig velge ukedag. Den ene er langtidssykemeldt og den andre egen sjef. Minste barnet er 20 år. Det jeg er redd for er begrensningen de oppdager om de skulle ønske en fredag. Anonymkode: 392b1...883 Dette er jo vesentlig. Hvis du vet at de sannsynligvis vil velge en ukedag ville det jo være dumt og betale ekstra for helg. for mange ville det skapt problemer med og få fri fra jobb og barnevakt osv , så det er vel derfor flere er skeptiske i svarene sine. Anonymkode: 75cff...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå