AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden La oss si at du skal på butikken, på kontoret for å hente noe, på postkontoret, hjelpe en venn med en kjapp tjeneste etc. Sier du «Stikker ut en tur», eller sier du «Stikker på kontoret og henter noe?» Tenker du at en av disse er mer riktig/naturlig enn den andre? Hvorfor? Anonymkode: ff42c...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Her så sier jeg eller gubben; drar en tur på butikken, glad i deg. Og så svarer den andre: kjør forsiktig, glad i deg Anonymkode: e2f0f...2ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hadet! Stikker i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Sier alltid hva jeg skal. Føler det er mest naturlig Anonymkode: f3353...9cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg sier hva jeg skal. Om jeg ikke sier nøyaktig hva jeg skal vil han bare spørre, så innarbeidet å si hva jeg skal med en gang. Min mann spør helt reelt hva jeg skal bare jeg reiser meg. Ja ser jeg meg rundt lurer han på hva jeg ser etter. 😆 Anonymkode: 9e7f8...763 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godfisk Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Jeg sier hva jeg skal. Det er da ikke hemmelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Sier hva jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Sier hvor jeg skal. Jeg er oppdratt til at det er normal høflighet når man bor sammen med noen. Anonymkode: 88cb6...7fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Jeg sier hva jeg skal. Noe annet synes jeg blir unaturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Sier hva jeg skal, synes alt annet er veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg gir alltid beskjed om hvor jeg skal, samme gjør han. Anonymkode: 685ac...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Sier alltid hva jeg skal og hvor og om det er udefinert hvor lenge sier jeg at jeg ikke vet, men har med mobil såklart om han vil etterlyse meg. Anonymkode: e1569...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Enten så sier jeg det jeg skal hvis han er såpass at jeg kan snakke til han. Hvis jeg ser han er helt borte så sier jeg ingenting. Bare gjør det jeg skal gjøre. Han merker ikke at jeg er borte en gang. Anonymkode: 1f20a...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Sier hva jeg skal, er jo ikke hemmelig. Anonymkode: dd699...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): La oss si at du skal på butikken, på kontoret for å hente noe, på postkontoret, hjelpe en venn med en kjapp tjeneste etc. Sier du «Stikker ut en tur», eller sier du «Stikker på kontoret og henter noe?» Tenker du at en av disse er mer riktig/naturlig enn den andre? Hvorfor? Anonymkode: ff42c...e04 Vi sier hva vi skal og gir hverandre et hade kyss. Anonymkode: f31da...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Vi sier begge fra om hvor vi skal, og gir hverandre et kyss. Skal en på butikken, så spør man om det er noe den andre vil ha. Det har fungert bra i 25 år 🙂 Anonymkode: df706...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Sier hva vi skal. Men om vi sier vi skal på rema og ombestemmer oss og drar på kiwi så er ikke det akkurat krise. Anonymkode: 1aec6...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Vi sier til hverandre hva vi skal, og går ut døra. Vi gir alltid hverandre et kyss og "jeg elsker deg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Vi sier alltid hva/hvor vi skal, det er vel en naturlig ting å gjøre...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Sier hva vi skal. Handler litt om hvor lenge man blir borte osv. Om jeg sier jeg bare skal en kjapp tur på nærbutikken eller hente noe på jobb, men blir borte i 2 timer, så bør jo samboer bli bekymret. Skal jeg på senteret og handle klær, hente en pakke og se etter en gave, er det naturlig at jeg er borte i 2 timer. Det er jo også greit å vite hvor den andre er og ca hvor lang tid det kommer til å ta mtp middag, henting av barn i bhg, legging av barn og ev andre planer. Anonymkode: 1bdba...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå