Gå til innhold

Så lei «dating-spillet»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Yoolanda skrev (12 minutter siden):

Kompis i nød? Nei den var tynn. 

Jaja, akkurat som man ikke har tid til en mld. Men han sa at han burde ha gjort det og at han hadde tenkt på at jeg heller ikke sendte mld. Orker ikke dette analyseringsstyret. 😂

Anonymkode: eef0e...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jaja, akkurat som man ikke har tid til en mld. Men han sa at han burde ha gjort det og at han hadde tenkt på at jeg heller ikke sendte mld. Orker ikke dette analyseringsstyret. 😂

Anonymkode: eef0e...715

Bedre å stalke litt på sosiale medier når du er kommet til det stadiet. Typ sjekk litt hvem som liker innlegg han har, og litt sånt. For å danne deg et bedre inntrykk av kretsen hans. Jeg gjorde det etter de første 2-3 datene, fordi jeg selv begynte å like han. Og ville vite om det var no grunn til bekymring 🤷‍♀️

Anonymkode: afe69...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser annerledes på det. Jeg tenker den sex biten har veldig lite å si for om det blir noe seriøst eller ikke. Om man velger å ha sex på første, andre eller når som helst date. Fysisk tiltrekning betyr ingenting alene, uten psykisk tiltrekning.

Anonymkode: 768e0...7b2

Hvis det er en dame jeg virkelig liker så er det ikke sånn at jeg mister interessen bare fordi vi har sex tidlig i date-fasen.

Anonymkode: 26a00...945

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvorfor være på hele tiden og skrive mld hele tiden? Det som er viktig er jo selve møtet.  Og hvordan man har det når man er sammen. Og da vise intresse. Min erfaring er at menn trenger jo ikke være på hele tiden men likevel være interessert. De som hadde vært på hele tiden har skremt meg bort. Det er jo bare slitsomt. 

Anonymkode: 3c9fc...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor være på hele tiden og skrive mld hele tiden? Det som er viktig er jo selve møtet.  Og hvordan man har det når man er sammen. Og da vise intresse. Min erfaring er at menn trenger jo ikke være på hele tiden men likevel være interessert. De som hadde vært på hele tiden har skremt meg bort. Det er jo bare slitsomt. 

Anonymkode: 3c9fc...c15

Det kommer helt an på hva den andre trenger 🤷‍♂️ en mann (eller kvinne) trenger ikke å være «på» hele tiden. Men da trenger de en partner som er tilsvarende. Jeg mister interessen veldig raskt med en av og på relasjon. Det betyr ikke at man skal være på HELE tiden, men være på når den andre er på. Om det har vært vanlig å sende meldinger og svare raskt i starten av relasjonen, så blir det rart om det plutselig endrer seg og det tar lang tid før svarene og meldingene kommer. Da er det jo enten en grunn til det, eller at en ikke er interessert i å svare. Som regel er det den siste

Anonymkode: 768e0...7b2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...