AnonymBruker Skrevet 4. mars #21 Del Skrevet 4. mars Er drittlei av alle uinteressante, kjedelige, lite kjekke og selvopptatte menn der ute. Finnes ikke en eneste jeg vil innlede noe forhold med 😣 Anonymkode: 22355...7ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 4. mars #22 Del Skrevet 4. mars (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp! Så hvorfor sier han ikke det da? Og sier heller at han vil bli bedre kjent? Dette er jo helt håpløst…. Et merkelig spill…. Anonymkode: b43e5...a78 Fordi han tenker du er kjekk å ha i bakhånd for sex dersom han ikke har noen andre muligheter. Beklager. 🌹Skjønner at det er frustrerende. Blir stressa bare av tanken på å skulle måtte ”date”. Kutt ham ut. Endret 4. mars av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 5. mars #23 Del Skrevet 5. mars Høres ut som han holder deg på gress. Han vil vel se om han kan finne noen som er bedre og i mellomtiden synes han at det er greit å holde deg lunken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #24 Del Skrevet 5. mars Se på handling, ikke ordene. If a guy want do date you, he will date you. He is just not that into you. Gå videre. Anonymkode: 9e1dd...562 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #25 Del Skrevet 5. mars Altså TS, du opplever det alle som dater opplever utallige ganger, kvinner som menn. Og ja, jeg forstår frustrasjonen din, den har jeg kjent på mange ganger selv. Men jeg har også vært på den andre siden. Sånn er det bare, og du med flere her har godt av å ta tilbake kontrollen her. Være tydelig på egne grenser, og stå opp for dere selv. Man kan ikke forvente et forhold eller noe som helst selv om dere har hatt sex. Man kan ikke forvente noe tilbake selv om man har vært snill. Ingen skylder noen noe som helst. Føles det feil er det feil, føles det riktig er det riktig. Når den ene eller den andre følelsen oppstår kan ingen vite. Den kan komme tidlig eller sent. Det er ingenting galt i at du har sex tidlig eller hva enn. Men du skal ha sex fordi du har lyst til å ha sex, ikke fordi du tror du kan få noe ut av det. Det blir like galt som den klassiske mannen som er «snill» med deg fordi han tror han vil få ha sex med deg. Gjør ting fordi du har lyst, så slipper du den følelsen du sitter med nå hvor du tror du gjør alt riktig (spillet) for å oppnå det du egentlig vil ha. Lær å vær autentisk og trygg på deg selv. Anonymkode: 768e0...7b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #26 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nettopp! Så hvorfor sier han ikke det da? Og sier heller at han vil bli bedre kjent? Dette er jo helt håpløst…. Et merkelig spill…. Anonymkode: b43e5...a78 Han vil vel kun ha sex tenker jeg, og prøver å finne en måte å ikke miste muligheten for sex samtidig som han ikke ønsker så mye kontakt ellers.. Anonymkode: 1ca14...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #27 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har chattet med en mann i ca 4 uker, vi prater også mye på telefonen, mange timer hver uke. Så traff vi hverandre og vi hadde kjemi. Var intime og det var veldig fint. Etter dette sier jeg at jeg ville treffe han igjen og han sier det samme til meg. Men jeg merker jo at han har trukket seg litt tilbake… Han svarer på meldinger, men bare kort, skriver jeg noe som hinter til at jeg liker han får jeg ikke noe bekreftelse på at han gjør det samme. Men han svarer alltid på meldingene. Han har forandret seg helt fra da vi startet å chatte. Da var han veldig på, tok kontakt, ringte osv. Så nå må jeg være forsiktig med å vise min interesse, for da kan han bli skremt bort…. Det blir jo bare et spill. Hvorfor sier han at han vil treffe meg igjen? For å være «snill»? Eller er menn bare slik? Trenger han tid? Han var jo så på i begynnelsen og da sa han at han satte veldig pris på at jeg var veldig åpen med hva jeg tenkte og følte. Hvorfor sier han ikke bare at han ikke er interessert? Er han interessert? Jeg skjønner ikke noe og må vel bare droppe å spørre mer siden jeg jo liker han kjempegodt og ikke vil skremme han bort…. Slitsomt dette dating-opplegget…. Er forøvrig i 40-årene begge to. Og nye på dette med dating da begge har vært i lange forhold. Anonymkode: b43e5...a78 Dette her har jeg opplevd mer enn 1 gang. Det jeg heller ikke forstår er at de sier de svært gjerne møte deg igjen men så slutter de å ta kontakt. Men en ting .. aldri ha sex på første date, det gjorde jeg ikke på siste, og det føles godt nå. Ellers hadde jeg følt meg elendig og de fortsetter og vil treffes men ikke gjør noe ut av det. Jeg føler jeg ikke har tapt noe ved å ikke ha sex på første treff. Så ikke ha sex med en gang for din egen del hvis det er noe du syns er vanskelig å håndtere etterpå hvis de trekker seg unna. Hvis du ikke bryr deg så kjør på. Jeg og er på hvis jeg liker noen og de uttrykker at de liker det. Hvorfor skulle en ikke det? Ellers er jeg og lei dette "spillet" som det er å gå på dates osv osv . Man stoler ikke på noen lengre. Anonymkode: aa936...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #28 Del Skrevet 5. mars Yoolanda skrev (12 timer siden): Dette er klassisk. Mange lager et luftslott før man møtes fysisk. At det skal bli så fantastisk og at alt skal klaffe. Man kan klaffe så sinnsykt på meldinger og på telefon, men det er først når man møtes fysisk at man virkelig får kjenne på kjemi. Har opplevd dette mange ganger. Det er et enormt rødt flagg hvis du nå går i begrense deg selv-fella. Hvis du er redd for å skremme han bort, da er det allerede kjørt. Du kan ikke skremme bort en mann som er interessert i deg. Det er så såre enkelt. Det har ingenting med sex på første date å gjøre. Det er en avleggs holdning. Er han interessert i deg, så burde han bare blitt enda mer interessert. Nå må vi slutte å være så gammeldagse. FØLG meral.eth på Instagram, hun gir deg alle svarene du trenger. Øh, jo det har det. Har man sex før man blir kjent, er sannsynligheten stor for at det ikke blir noe mer. Har du sex på første date med meg, da har du nok sex på første date med alle. Hvor mange første dater har du vært på, hvor lenge har du vært singel etc.... Har man sex på første date blir man sjelden sett på som forholdsmateriale. Sånn er det bare. God sex eller dårlig sex, spiller ingen rolle. Sex er noe man utvikler sammen, ikke med en hel haug med ukjente engangsligg. Anonymkode: 46793...9d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #29 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har dere på noe tidspunkt snakket om at begge er ute etter kjæreste , noe langsiktig? Du skriver at begge har vært i lange forhold og da kan man kvie seg for å hoppe inn i et nytt med den første man dater etter et brudd. Bedre at du tar et steg tilbake, om det er sånn at han fikk kalde føtter etter daten. Anonymkode: afe69...aad Veldig enig i dette! TS, hvis dere prater mye på telefon så er vel langsiktig planlegging et viktig tema? Dater han flere samtidig? Slikt må du vite, ingen vits å være fjerde innbytter. Jeg er mann og ville vært veldig tydelig på dette. Anonymkode: 14e47...89c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #30 Del Skrevet 5. mars Litt lik situasjon her. Pratet med en i 3-4 uker, vi har møttes fire ganger. Vært på ordentlige dates, kaffe først, så en aktivitet og så middag hjemme. Og så et kort treff fordi han hadde barn forrige uke. Hatt sex da på 3 og 4 møte. Han har vist enorm interesse, hatt m blomster, spurt om vi skal finne på noe sammen i påsken og vist generelt stor interesse for meg som person ift hva jeg mener, ønsker og liker. Veldig god humor sammen og fine dates der han gjerne ville møtes igjen. Mange komplimenter. Sånn type interesse her regner med fra en interessert mann. Men nå har jeg ikke hørt noe siden lørdag og regner med at det er fordi vi hadde sex (for tidlig?) og han syntes jeg er billig? Skjønner ingenting egentlig, når interessen går fra 100 til 0. Sendt en mld nå og spurt om hvorfor. På en pen og voksen måte. Vi er i femtiårene. Men kjenner at jeg takler dette dårlig. Anonymkode: eef0e...715 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #31 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt lik situasjon her. Pratet med en i 3-4 uker, vi har møttes fire ganger. Vært på ordentlige dates, kaffe først, så en aktivitet og så middag hjemme. Og så et kort treff fordi han hadde barn forrige uke. Hatt sex da på 3 og 4 møte. Han har vist enorm interesse, hatt m blomster, spurt om vi skal finne på noe sammen i påsken og vist generelt stor interesse for meg som person ift hva jeg mener, ønsker og liker. Veldig god humor sammen og fine dates der han gjerne ville møtes igjen. Mange komplimenter. Sånn type interesse her regner med fra en interessert mann. Men nå har jeg ikke hørt noe siden lørdag og regner med at det er fordi vi hadde sex (for tidlig?) og han syntes jeg er billig? Skjønner ingenting egentlig, når interessen går fra 100 til 0. Sendt en mld nå og spurt om hvorfor. På en pen og voksen måte. Vi er i femtiårene. Men kjenner at jeg takler dette dårlig. Anonymkode: eef0e...715 Kanskje du har vært max uheldig her og gått på en player. De juger og styrer og sier alt du vil høre, helt til de får ligget sitt. Gjerne med et bekreftelsesligg eller to. Da er det greit, over og ut. Hvordan jeg vet dette ? Fordi jeg har vært en sånn. Anonymkode: 46793...9d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #32 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje du har vært max uheldig her og gått på en player. De juger og styrer og sier alt du vil høre, helt til de får ligget sitt. Gjerne med et bekreftelsesligg eller to. Da er det greit, over og ut. Hvordan jeg vet dette ? Fordi jeg har vært en sånn. Anonymkode: 46793...9d8 Ja, mulig. Det var ingen røde flagg eller noe i hans oppførsel som tilsa noe annet enn en veldig interessert fyr. Voksen og virker emosjonelt moden. Er det bekreftelse playere er ute etter? La meg til på Instagram dagen før han sluttet å ta kontakt. Ikke slettet meg ennå derfra eller Snap eller Tinder. Jeg sitter jo her med tankespinn, da det kom så brått på. Heller jo mest til teorien om at det var noe med meg som gjorde at interessen forsvant, men skjønner ikke hva. Spent på om han svarer på mld min. Anonymkode: eef0e...715 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #33 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, mulig. Det var ingen røde flagg eller noe i hans oppførsel som tilsa noe annet enn en veldig interessert fyr. Voksen og virker emosjonelt moden. Er det bekreftelse playere er ute etter? La meg til på Instagram dagen før han sluttet å ta kontakt. Ikke slettet meg ennå derfra eller Snap eller Tinder. Jeg sitter jo her med tankespinn, da det kom så brått på. Heller jo mest til teorien om at det var noe med meg som gjorde at interessen forsvant, men skjønner ikke hva. Spent på om han svarer på mld min. Anonymkode: eef0e...715 Det kan jo være at han også fikk litt panikk fordi han følte det brått ble seriøst .... gi ham littt tid nå. Krysser fingrene for at du får en hyggelig melding. Anonymkode: 46793...9d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #34 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan jo være at han også fikk litt panikk fordi han følte det brått ble seriøst .... gi ham littt tid nå. Krysser fingrene for at du får en hyggelig melding. Anonymkode: 46793...9d8 Da må det jo være han selv han får panikk av, jeg har ikke vært så på ift han egentlig, utenom at jeg liker å melde morsomt i løpet av dagen. Så koste meg egentlig med interessen hans og at han virket så seriøs, så følte meg trygg. Og finner det så umodent og feigt av voksne mennesker som bruker ghosting, så feigt! Anonymkode: eef0e...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #35 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sex på første date👍🏻Simple kvinnfolk Anonymkode: 9ae3b...d18 Sex på første date, simple mannfolk Anonymkode: b4132...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #36 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Øh, jo det har det. Har man sex før man blir kjent, er sannsynligheten stor for at det ikke blir noe mer. Har du sex på første date med meg, da har du nok sex på første date med alle. Hvor mange første dater har du vært på, hvor lenge har du vært singel etc.... Har man sex på første date blir man sjelden sett på som forholdsmateriale. Sånn er det bare. God sex eller dårlig sex, spiller ingen rolle. Sex er noe man utvikler sammen, ikke med en hel haug med ukjente engangsligg. Anonymkode: 46793...9d8 Jeg ser annerledes på det. Jeg tenker den sex biten har veldig lite å si for om det blir noe seriøst eller ikke. Om man velger å ha sex på første, andre eller når som helst date. Fysisk tiltrekning betyr ingenting alene, uten psykisk tiltrekning. Og vi er fysisk tiltrukket av mange mange mange flere mennesker enn vi også blir psykisk tiltrukket av. Spørsmålet er om du er villig til å handle på fysisk tiltrekning alene før det psykiske er på plass, eller ikke. Altså om du har lyst å ha sex eller ikke. Om du velger å handle på fysisk tiltrekning alene, så er sjansen like stor som om du velger å la være, å utvikle noe som kan vare. Altså, like liten Anonymkode: 768e0...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #37 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, mulig. Det var ingen røde flagg eller noe i hans oppførsel som tilsa noe annet enn en veldig interessert fyr. Voksen og virker emosjonelt moden. Er det bekreftelse playere er ute etter? La meg til på Instagram dagen før han sluttet å ta kontakt. Ikke slettet meg ennå derfra eller Snap eller Tinder. Jeg sitter jo her med tankespinn, da det kom så brått på. Heller jo mest til teorien om at det var noe med meg som gjorde at interessen forsvant, men skjønner ikke hva. Spent på om han svarer på mld min. Anonymkode: eef0e...715 Kan være, hvis han «player» og har flere, at han samler på de han har hatt på Instagram, slik at han kan finne tilbake og ha oversikt over katalogen av damer? Litt rart om dette er tilfellet, men har vært borti sånne… Anonymkode: afe69...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #38 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kan være, hvis han «player» og har flere, at han samler på de han har hatt på Instagram, slik at han kan finne tilbake og ha oversikt over katalogen av damer? Litt rart om dette er tilfellet, men har vært borti sånne… Anonymkode: afe69...aad Ja, nei, nå meldte han seg på igjen. Bedyrer sin veldige interesse og vil møtes imorgen (ute, ingen sex) og beklager at han ikke hadde sendt mld, unnskyldningen var travel og kompis i nød, det tror ikke jeg noe på, mer at han har vært litt i tenkeboksen, men gir det en sjanse. Ville planlegge tur og sier han liker meg veldig godt og vil fortsette. Jaja, vanskelig å forstå seg på andre til tider. Anonymkode: eef0e...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 5. mars #39 Del Skrevet 5. mars Kompis i nød? Nei den var tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 5. mars #40 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har chattet med en mann i ca 4 uker, vi prater også mye på telefonen, mange timer hver uke. Så traff vi hverandre og vi hadde kjemi. Var intime og det var veldig fint. Etter dette sier jeg at jeg ville treffe han igjen og han sier det samme til meg. Men jeg merker jo at han har trukket seg litt tilbake… Han svarer på meldinger, men bare kort, skriver jeg noe som hinter til at jeg liker han får jeg ikke noe bekreftelse på at han gjør det samme. Men han svarer alltid på meldingene. Han har forandret seg helt fra da vi startet å chatte. Da var han veldig på, tok kontakt, ringte osv. Så nå må jeg være forsiktig med å vise min interesse, for da kan han bli skremt bort…. Det blir jo bare et spill. Hvorfor sier han at han vil treffe meg igjen? For å være «snill»? Eller er menn bare slik? Trenger han tid? Han var jo så på i begynnelsen og da sa han at han satte veldig pris på at jeg var veldig åpen med hva jeg tenkte og følte. Hvorfor sier han ikke bare at han ikke er interessert? Er han interessert? Jeg skjønner ikke noe og må vel bare droppe å spørre mer siden jeg jo liker han kjempegodt og ikke vil skremme han bort…. Slitsomt dette dating-opplegget…. Er forøvrig i 40-årene begge to. Og nye på dette med dating da begge har vært i lange forhold. Anonymkode: b43e5...a78 Han har sikkert savnet intimitet i det gamle forholdet. Men første gangen en har sex etter langt forhold så er det ikke greit . I vertfal var min erfaring det. Så er nok sikkert ikke noe du har gjort feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå