AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg fikk Digipost med beskjed om at jeg har fått for mye penger. Har fått 15000kr for mye på barnetillegg særkullsbarn. Hva betyr det? Jeg er 100% aleineforsørger og ikke bodd med den andre forelderen siden barnet var baby. Barnet er nå 7 år og har svært lite samvær. Er barnet mitt særkullsbarn da? Anonymkode: 42d07...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Du har vel en samboer? Eller så ville vel hverken særkullsbarn eller for mye penger blitt nevnt. Du får mindre i barnebidrag når du blir samboer, selv om det er en teit regel. Anonymkode: a8714...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har vel en samboer? Eller så ville vel hverken særkullsbarn eller for mye penger blitt nevnt. Du får mindre i barnebidrag når du blir samboer, selv om det er en teit regel. Anonymkode: a8714...b90 Jeg bor aleine og gjort det siden jeg flyttet med baby for snart 7 år siden. Anonymkode: 42d07...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Det betyr at du har han alene. Man skiller mellom særkullsbarn og fellesbarn, og forskjellen er fribeløpet før barnetillegget blir redusert. Anonymkode: 59b5c...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå