AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er det vanlig med mye sterkere angst når det skjer noe? Angsten er der vanligvis hele tiden men blir enda mere angst om det skjer noe. Får utholdbare intense smerter inne i magen min. Anonymkode: 055b9...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden "når det skjer noe" - her må du spesifisere litt mer. Ja er det enkle svaret. Nei om det gjelder ting jeg blir glad for. Anonymkode: 5ec3f...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmma Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ja. Det er veldig vanlig vil jeg si. Viktig å holde fokuset på her og nå og ikke tenke så veldig langt fram. Prøve å ta ting som de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): "når det skjer noe" - her må du spesifisere litt mer. Ja er det enkle svaret. Nei om det gjelder ting jeg blir glad for. Anonymkode: 5ec3f...27d Fordi alt blir en panisk frykt Anonymkode: 055b9...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå