Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg en så utrolig stygg og rar hodefasong. Ganske tydelige kinnbein og så har jeg nesten krympet helt bort ved tinningene. Ser man kan ta fillers for å jevne det ut. Noen som har prøvd?

Anonymkode: 5e9c1...fcf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger denne tråden, fordi jeg skjønner hva du mener. Selv har jeg høye kinnben, og tinningene bli nok å se verre ut med årene.

Det finnes noe man kan bruke, i hvert fall i USA. En av legene i «Kirurgiske katastrofer» fikk sprøytet inn noe jeg ikke husker hva het.

Anonymkode: 852c6...123

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så nå at den fins en tråd her på KG som heter «Filler i tinningene?»

Anonymkode: 852c6...123

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det nye hotte for det sculptra, og at fillers er litt ut? Jeg vet ikke altså, bare det jeg har hørt….

Anonymkode: 8ea21...d10

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er ikke det nye hotte for det sculptra, og at fillers er litt ut? Jeg vet ikke altså, bare det jeg har hørt….

Tja. Sculptra er litt skummelt fordi det ikke er reversibelt, og det kan føre til kapsling/klumper som aldri går bort. Jeg ville nok gått for fillers selv.

Anonymkode: c8d81...247

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja. Sculptra er litt skummelt fordi det ikke er reversibelt, og det kan føre til kapsling/klumper som aldri går bort. Jeg ville nok gått for fillers selv.

Kapsling/klump og er ikke vanlig. Hvis man holder på 5x5 så skal det ikke skje. Fillers flytter på seg og blir som et fremmedlegeme i ansiktet ditt for alltid, men smak og beghag…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kapsling/klump og er ikke vanlig. Hvis man holder på 5x5 så skal det ikke skje. Fillers flytter på seg og blir som et fremmedlegeme i ansiktet ditt for alltid, men smak og beghag…

Nei det skal ikke skje, og som regel går det bra. Men det kan man jo si om fillers også. Forskjellen er at filler kan løses opp hvis det går galt, det kan ikke Sculptra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei det skal ikke skje, og som regel går det bra. Men det kan man jo si om fillers også. Forskjellen er at filler kan løses opp hvis det går galt, det kan ikke Sculptra.

Det kan fikses, men ikke like lett, men den varer jo også lengre, så man slipper å etterfylle i et ende kjør. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Filers løser seg ikke opp har det vist seg. Ny forskning har vist at det kan bryte ned  vev og ødelegge lymfesystem. Det forsvinner ikke slik de først trodde.

https://baaps.org.uk/about/news/1880/caution_raised_over_potential_immune_system_impact_of_cosmetic_filler/

https://www.irishexaminer.com/news/spotlight/arid-41319373.html

Anonymkode: 3ac58...a3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Filers løser seg ikke opp har det vist seg. Ny forskning har vist at det kan bryte ned  vev og ødelegge lymfesystem. Det forsvinner ikke slik de først trodde.

https://baaps.org.uk/about/news/1880/caution_raised_over_potential_immune_system_impact_of_cosmetic_filler/

https://www.irishexaminer.com/news/spotlight/arid-41319373.html

«Kan løses opp» skrev jeg, hvis du går tilbake til behandleren kan de løse den opp for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

«Kan løses opp» skrev jeg, hvis du går tilbake til behandleren kan de løse den opp for deg. 

Dessverre lar det seg ikke reparere. Plastisk kirurger har ropt varsko om dette noen år. Det ødelegger vevet, og skaper store vanskeligheter den dagen kvinner(og noen menn) kommer for å ta ansiktsløft. Vevet er er "klissete"/brutt ned, og de finner også at lymfesystemet er blokkert, noe som skaper ytterligere problemer. Flere rapporter om angioødem feks. forårsaket av fillers. Det kan komme måneder etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...