AnonymBruker Skrevet 15. mars #161 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En tidligere venninne fikk sent i 40 årene en ekkel oppførsel i fylla. Hun begynte å te seg ovenfor veldig mye yngre menn omtrent slik vi pleier bli behandlet av ekle gamle grisete menn. Det var rett og slett ubehagelig å gå ut med henne etterhvert. Anonymkode: 9334d...802 Hvorfor endret hun oppførselen? Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 15. mars #162 Del Skrevet 15. mars (endret) Stadig vekk. Hender bak og hender foran. Gjerne berusede damer. Og... Det har aldri plaget meg nevneverdig. Dytter bort armen, og tenker ikke noe mer på det. Det er ikke digg, men fulle folk gjør rare ting, og det plager meg lite. Endret 15. mars av Epictetus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #163 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor endret hun oppførselen? Anonymkode: e7140...23e Muligens panikkalder/ midtlivskrise/ hormonforandring/ overgangsalder/ eller rett og slett vært singel og desperat etter oppmerksomhet litt for lenge. Vet ikke. Uansett veldig ubehagelig og ikke grei oppførsel som ikke ble særlig godt mottatt av dem som ble utsatt for det. Anonymkode: 9334d...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #164 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner som prøver å betale for sex? Første gang jeg har hørt om. Anonymkode: e7140...23e Det er for at du har et ekstremt snevert syn, som du har bevist gang på gang i denne tråden. Du vet hva Gigolo er for noe? Enkelte tjener faktisk grovt og livnærer seg på slike damer. Er til og med sanger som omhandler dette, både nye og gamle. Og faktisk hundrevis av filmer/tv-serier, fra seriøse filmstudioer. Så er nok bare dit eget snevre syn som er problemet ditt. At du på et eller annet vis frastøter deg damer må du selv finne ut av. Som et som aldri klarte å få meg kjæreste men ofte ble utsatt for overgrep i tenårene og 20årene så skal du være glad for å slippe. Jeg styrer den dag i dag byen i julebordsesongen og andre tider hvor det er unormalt mye folk. (som events ol.) Og jeg er godt over 40 og godt gift, men traumene sitter ennå. Anonymkode: 1721a...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #165 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 22.41): Da Grete Waitz løpet var en greie var det temmelig mye. Men det var bi begrenset til den helgen. M47 Anonymkode: bf942...fc0 Skriver under på denne. Ble mye bygdefitte under GW løpene 😂 Anonymkode: dfc61...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #166 Del Skrevet 15. mars skrivefeil i posten min over. Skal være at jeg den dag i dag styrer unna byen i julebordsesongen. Kan legge til at jeg synes synd på alle om jobber på byen da, både damer og gutter. Helt for jævlig at folk ikke kan oppføre seg når dem en gang i året drar ut med jobben. Anonymkode: 1721a...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #167 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er for at du har et ekstremt snevert syn, som du har bevist gang på gang i denne tråden. Du vet hva Gigolo er for noe? Enkelte tjener faktisk grovt og livnærer seg på slike damer. Er til og med sanger som omhandler dette, både nye og gamle. Og faktisk hundrevis av filmer/tv-serier, fra seriøse filmstudioer. Så er nok bare dit eget snevre syn som er problemet ditt. Anonymkode: 1721a...3e9 Ro deg ned. Jeg vet gigoloer finnes, men det er mye sjeldnere at damer betaler for sex enn omvendt. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #168 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Skriver under på denne. Ble mye bygdefitte under GW løpene 😂 Anonymkode: dfc61...152 Mange utro koner og mødre tenker jeg. Huff. Anonymkode: e7140...23e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #169 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Helt for jævlig at folk ikke kan oppføre seg når dem en gang i året drar ut med jobben. Anonymkode: 1721a...3e9 Mange folk er dyr. Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #170 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ro deg ned. Jeg vet gigoloer finnes, men det er mye sjeldnere at damer betaler for sex enn omvendt. Anonymkode: e7140...23e Men om du vet at gigolo finnes, hvordan kan denne tråden være første gang du har hørt om damer som betaler for sex? Eller er det bare løgn alt du kommer med? Anonymkode: 1721a...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #171 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Men om du vet at gigolo finnes, hvordan kan denne tråden være første gang du har hørt om damer som betaler for sex? Eller er det bare løgn alt du kommer med? Anonymkode: 1721a...3e9 Jeg skulle skrevet det annerledes. Jeg har ikke hørt noen fortelle om personlige erfaringer der en dame har tilbudt åbetale dem for sex. Det er så omvendt fra min virkelighet som det kan få blitt. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #172 Del Skrevet 15. mars Jeg hadde veldig lyst til å trakassere en mannlig massør i forrige uke. Men holdt meg fra. Fikk veldig lyst til å si at han kan bo hos meg gratis. Men altså holdt munn. 🤪 Anonymkode: 99704...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #173 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fikk veldig lyst til å si at han kan bo hos meg gratis. Men altså holdt munn. 🤪 Anonymkode: 99704...8ca Tror de fleste ville tatt det som en spøk, ikke trakkasering. Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #174 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 17.54): Tror de fleste ville tatt det som en spøk, ikke trakkasering. Anonymkode: e7140...23e Ja men kunne slått lit feil ut for alt jeg vet. Anonymkode: 99704...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #175 Del Skrevet 16. mars Seksuell trakkasering kan vel også handle om nedsettende kommentarer på utseende og kropp? Dette opplever nok flere menn enn kvinner. Anonymkode: 8fa5a...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 17. mars #176 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 15.19): Har det virkelig skjedd? Finnes det damer som er så ondskapsfulle? Anonymkode: 86634...dcf Ryktespredning er da vel ikke noe nytt? En kollega av meg holdt på å miste jobben og mer til på grunn av rykter som var spredt av ei han hadde avvist. (For ordens skyld: det er ikke meningen at noen skal synes synd på meg - det synes jeg ikke det er, men spørsmålet var nå en gang om slikt skjer, og det gjør det.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #177 Del Skrevet 17. mars Bare av de som later som de vil ha sex, men så viser det seg at de bare ville ha gratis drinker. Trakassering av lommeboka mi. Anonymkode: b3f6d...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #178 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 19.39): Seksuell trakkasering kan vel også handle om nedsettende kommentarer på utseende og kropp? Dette opplever nok flere menn enn kvinner. Anonymkode: 8fa5a...c67 Helt vanlig for kvinner å ha opplevd slikt også. Anonymkode: fed30...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #179 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 15.36): Bare av de som later som de vil ha sex, men så viser det seg at de bare ville ha gratis drinker. Trakassering av lommeboka mi. Anonymkode: b3f6d...b5f 🤭 Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #180 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 1.45): Jeg anser meg selv som ganske gjennomsnittlig på de fleste synlige områder, men jeg har en kompis som var genuint attraktiv i ungdommen. Muskuløs og kjekk, og damene hang etter ham som fluer. Jeg har aldri sett verre og ja jeg ble sjalu fordi han kunne velge og vrake. Anonymkode: fcf30...58a Flere som har kjent på den. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå