AnonymBruker Skrevet 6. mars #121 Del Skrevet 6. mars Ja, det har jeg, både i ord og i handling. Jeg kommer på noen flere episoder, men den aller mest ubehagelige var da jeg var praksisstudent og en av mine overordnede gjentatte ganger gjorde tilnærmelser både på kontoret og etter jobb-arrangementer. Jeg ga tydelig beskjed om at jeg ikke likte det, forsøkte å gi beskjed til en annen overordnet og ble rett og slett aldri tatt alvorlig. Å ta saken enda videre kunne hatt såpass store kostnader for meg, studiemessig, at jeg aldri gjorde det. Og det sitter i. Så har jeg også opplevd en god del uønsket klåing. Og jeg er ikke så enestående attraktiv at dette er noe som skjer meg og ingen andre menn, akkurat. Det er nok riktig at vi menn stort sett føler slike situasjoner mindre truende, rett og slett pga. de fysiske forskjellene, men det er klart det er jævlig ubehagelig uansett. Jeg tviler på ingen måte på at det er flere kvinner som er traumatisert av seksuell trakassering (eller det som verre er) fra menn enn motsatt, og jeg skjønner forsåvidt hvorfor dette forsvinner litt i bakgrunnen i samfunnsdebatten og whatnot. Likevel gjør nå ikke det det noe mindre uhyggelig for meg som mann å bli seksuelt trakassert, akkurat. Anonymkode: 8c79c...49f 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #122 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skal linke til denne tråden neste gang kvinner demoniserer menn angående seksuell trakasering, de er jo like ille selv. Anonymkode: e7140...23e Det skal du helt sikkert, og kommer helt sikkert til å gjøre også, men det å påstå at kvinner generelt oppfører seg slik er like ugreit og upassende som å påstå at alle menn er overgripere. Synes du det ville være greit? Jeg har aldri, ikke en eneste gang, trakkasert en mann, og de fleste kvinner kan nok si det samme. At slike drittkjerringer finnes har jeg observert selv. Jeg identifiserer meg overhodet ikke med slike. Kunne ikke falt meg inn å oppføre meg slik som noen usiviliserte møkkakjerringer gjør. Har ikke engang noen slike kvinner i min omgangskrets, og jeg nøler ikke med å tillegge slike kvinner tilhørighet i samfunnslag jeg holder meg unna, samt pedofile/psykopatiske tendenser. Jeg er dønn fordomsfull mot slike kvinner. Like mye som jeg er ovenfor slike menn. SLIKE menn og kvinner! Utskudd som skiller seg negativt ut heldigvis. Anonymkode: fed30...4d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #123 Del Skrevet 7. mars Hun befølte magen min uten å spørre om tillatelse. Jeg likte det, men jeg var for sjenert til å vise det. Jeg tror jeg kunne pult henne. Anonymkode: a53c2...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 7. mars #124 Del Skrevet 7. mars Jeg vil vel si nei, men ble kløpet i rumpa en gang, hun kløp flere og jeg tok det vel ikke som noe spesiell interesse for meg. Så satte en dame seg skrevs over fanget mitt på en stol og begynte å kysse og ta på meg og sa jeg var kjekk, trodde selvfølgelig ikke noe på det da. Dette kunne vært greit, om ikke samboeren hennes satt og så på. Jeg fikk stå og hun sa ett eller annet om at jeg var grei, kanskje hun skulle teste seksuell legning. Ikke vet jeg. Hun var vel kanskje 10 år eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #125 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skal du helt sikkert, og kommer helt sikkert til å gjøre også, men det å påstå at kvinner generelt oppfører seg slik er like ugreit og upassende som å påstå at alle menn er overgripere. Synes du det ville være greit? Anonymkode: fed30...4d7 Ville være greit? Dette skrives jo HELE TIDEN på dette forumet. Og plusses opp i skyene av resten av kvinnene her. Anonymkode: 9247d...db5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 7. mars #126 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 13.24): Ja, selvfølgelig. Det er ganske vanlig. Har blitt seksuelt utnyttet også. Vi snakket litt om det i min vennegjeng, og over halvparten av mennene har følt seg voldtatt av kvinner minst én gang i livet. Anonymkode: d90a3...d1c Utrolig. Uansett årsak skulle dette vært forsket på, dette er av monumental betydning: dette betyr at det fysiske kjønnet mann er under endring. Jeg kunne regnet med 15-20 %, og selvfølgelig har man kulturelle "bokser" av individer der det kan oppstå statistiske anomaliteter, men gitt hvor store problemer vi har andre steder i seksualstatestikken, er dette verdt å se på for å få bygd en forklaringmodell. Det skal være en statistisk mindretall av menn som skal oppleve uønsket seksuell aggresjon som overgrep ; vi er i utgangspunktet ikke fysiologisk rigget for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #127 Del Skrevet 7. mars Druid skrev (2 timer siden): Det skal være en statistisk mindretall av menn som skal oppleve uønsket seksuell aggresjon som overgrep ; Ikke når han er veldig ung. Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #128 Del Skrevet 7. mars Slarti skrev (12 timer siden): du har nada medlidenhet og forståelse for andre mennesker. Tror det er årsaken til at du ikke får slik oppmerksomhet. Jeg trodde det ikke hadde noe med tiltrekning å gjøre. Det var det du sa. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #129 Del Skrevet 7. mars Spurte mannen min, og han sa nei. Jeg er kvinne selv, spurte meg selv om jeg har gjort noe slik mot en mann, og jeg klarer ikke komme på at jeg har gjort det. Anonymkode: 0469e...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #130 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Spurte mannen min, og han sa nei. Jeg er kvinne selv, spurte meg selv om jeg har gjort noe slik mot en mann, og jeg klarer ikke komme på at jeg har gjort det. Anonymkode: 0469e...2e4 Du ville vel husket det hvis du hadde gjort det? Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #131 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ville være greit? Dette skrives jo HELE TIDEN på dette forumet. Og plusses opp i skyene av resten av kvinnene her. Anonymkode: 9247d...db5 Nettopp. Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #132 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ville være greit? Dette skrives jo HELE TIDEN på dette forumet. Og plusses opp i skyene av resten av kvinnene her. Anonymkode: 9247d...db5 Det står aldri at alle menn gjør det. Det står derimot at alle kvinner opplever for mye av det. Ekstremt få her inne skylder på alle menn. Men det blir ikke noe bedre av at andre menn, som ikke trakasserer, bagatelliserer og latterliggjør. For det er faktisk vanlig, og de kan godt få den. Anonymkode: e665b...674 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #133 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 19.22): Leste noen kommentarer av menn som sa de har blitt ufrivillig tafset på i skrittet og forsøkt dradd inn på toalettet etc. etc. av damer. Hvor vanlig er dette? Har du noengang blitt seksuelt trakkasert av damer? Anonymkode: e7140...23e Ja, jeg har blitt tafset på flere ganger. Kun en gang ubehagelig og noe jeg helst vil glemme. En gang veldig spennende da en venninne av min kone smøg hånden sin under dynen for å onanere meg til jeg kom. Anonymkode: a6e0c...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #134 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg har blitt tafset på flere ganger. Kun en gang ubehagelig og noe jeg helst vil glemme. En gang veldig spennende da en venninne av min kone smøg hånden sin under dynen for å onanere meg til jeg kom. Anonymkode: a6e0c...59d Under dynen? Hva skjedde? Anonymkode: 86634...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 8. mars #135 Del Skrevet 8. mars Når jeg var yngre så syntes jeg slik oppmerksomhet var positivt. Men nå er jeg over 40 år og blir forbanna om noen går over grensene på intimitet. Ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #136 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): En gang veldig spennende da en venninne av min kone smøg hånden sin under dynen for å onanere meg til jeg kom. Anonymkode: a6e0c...59d Ja særlig. Anonymkode: e7140...23e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #137 Del Skrevet 8. mars frivis skrev (2 timer siden): Når jeg var yngre så syntes jeg slik oppmerksomhet var positivt. Men nå er jeg over 40 år og blir forbanna om noen går over grensene på intimitet. Ekkelt! Hvorfor syntes du det var positivt da og ikke nå? Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #138 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 2.06): Ville være greit? Dette skrives jo HELE TIDEN på dette forumet. Og plusses opp i skyene av resten av kvinnene her. Anonymkode: 9247d...db5 At menn generelt er overgripere? Nei! Jeg leser mye på forumet, og det er ikke vanlig å påstå nei. Bevis det! Anonymkode: fed30...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #139 Del Skrevet 9. mars Ja flere ganger, både når jeg var ung og voksen.. Det er nesten alltid av litt eldre damer. Er nok veldig vanlig, men ofte mer diskré, og kanskje ofte mye mindre «truende» oppførsel enn når menn gjør det. Har også fått slike kommenterer som «å kom an, du er en mann du vet du liker dette og kona di er jo ikke her». Jeg sa tydelig nei på forhånd, før hun tok tak i meg å prøvde å dra meg til sida. Det var heldigvis svært lett å rykke meg ut og gi streng beskjed og gå videre. Jeg tør ikke tenke på hvordan dette ville føltes om hun hadde fysisk styrke og «makt» over meg. Må være helt grusomt for de som opplever det. Anonymkode: c3ea8...395 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #140 Del Skrevet 9. mars Oki, for å beskytte meg selv med hensyn til en del av holdningene/refleksjonene i tråden her, så lar jeg være å dele sårbare private opplevelser. Nøyer meg med å dele litt fra en jobb jeg hadde før. Da jobbet jeg blant annet som vert for utdrikningslag/bursdager/teamfest på et helt uskyldig sted (ikke noen strippere eller lignende, hva de ev. dro til etterpå vet jeg ikke - siden dette alltid var på ettermiddag/tidlig kveld) Når den rette gjengen kom inn så var det bare å stramme beltet for å sikre seg mot at grafsende fyllehender kunne komme ned i buksa. Og bare smile og være hyggelig. Det var en del av jobben Noe som kanskje gikk som trakassering : - Noen få ganger var det noen som grafset så hardt at jeg fikk blåmerker/sår - det var ikke noe særlig. - Kyss/slafs på munnen(Selv om jeg selv holdt min lukket) var også ubehagelig. Jeg kjente ikke kundene så jeg var litt bekymret for smitte spesielt hvis jeg ikke rakk å få lukket munnen med en gang. - Kunne også bli kvalm hvis det var tvilsom ånde.(Det var viktig å ikke vise at man ble distugsted slik at kundene kom igjen og ga helst ga gode anbefalninger) - En gang fikk jeg ørebetennelse fordi jeg hadde spytt i øret jeg ikke fikk ut, og det var iskaldt ute da jeg gikk hjem. Fikk lue av jobben og ble faktisk veldig rørt av det. Anonymkode: 46f5e...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå