AnonymBruker Skrevet 6. mars #101 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): nærmest overfaller mannen Anonymkode: e7140...23e Rettelse: Ikke nærmest, men faktisk overfall i dette tilfellet. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #102 Del Skrevet 6. mars Katten.2.0 skrev (6 timer siden): Har skjedd meg flere ganger. - Fått ødelagt to skjorter av kvinner på dansegulvet som ikke ville slippe tak i meg. Hun ene grep jeg tak i såpass hardt, for å få henne til å slippe, at det ville vært rart om hun ikke hadde blåmerker. - Klapset/klypet på rumpa utallige ganger. Hun ene slo så hardt at jeg var øm i flere timer etterpå. (Dette av folk jeg ikke kjente, det at venninner eller kollegaer har gjort det har aldri plaget meg.) - Blitt befølt i skrittet av kvinner som gikk forbi ved to anledninger. - Blitt flashet en del ganger. Blant annet ei som jeg måtte få vaktene til å hive ut da hun nektet å la meg være i fred, demonstrerte at hun ikke hadde på seg undertøy, tok på seg selv og prøvde å tvinge fingrene i munnen min. - Våknet på nach av at en kvinne jeg virkelig ikke var tiltrukket av red meg. Dyttet henne av meg og jogget hjem. Kastet opp av lukten hennes på meg, og dusjet og skrubbet meg i over en time uten å få den vekk. Kunne kjenne lukten i flere uker etterpå, selv om det sannsynligvis var mentalt. Virkelig ikke noe moro å få sine intimsoner og autonomi brutt på slike måter. Det er en merkelig følelse, både kvalmende samtidig som man blir mentalt satt ut. Dog har jeg aldri følt meg fysisk truet, og det faktum at jeg har kunne håndtert alle som har gjort slike overtramp, slik at de ikke ville kunne gjort mer mot meg, gjør at det ikke har plaget meg for mye i ettertid. Ser for meg at for kvinner, hvor den fysiske potensielle trusselen er så mye sterkere, så kan dette oppleves som vesentlig verre. Er dette tilsynelatende oppegående damer når de ikke er full? Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. mars #103 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei huff ikke til kvinnelige ofre. Menn som stadig får damer til å bli så kåte at de nærmest overfaller mannen må ha en vanvittig tiltrekningskraft. Spesielt med tanke på at damer vanligvis er tilbakeholdne. Anonymkode: e7140...23e Så du tenker det er positivt når en mann blir voldtatt? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #104 Del Skrevet 6. mars Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): Så du tenker det er positivt når en mann blir voldtatt? Nei, men jeg lurer på hvorfor de går etter deg så mye. Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #105 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 19.38): Det er verre hvis mannen er veldig ung og ikke tør å si ifra. Anonymkode: e7140...23e Dette skjedde med meg når jeg var 14 år. Ble seksuelt missbrukt av ei veninne av søsteren til min kompis som var 22 år. Turte ikke å si nei og ble helt passiv, så det skjer oftere enn man tror. Turte aldri å fortelle kompisen min dette.. Anonymkode: 907fd...f6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #106 Del Skrevet 6. mars Katten.2.0 skrev (6 timer siden): Har skjedd meg flere ganger. - Fått ødelagt to skjorter av kvinner på dansegulvet som ikke ville slippe tak i meg. Hun ene grep jeg tak i såpass hardt, for å få henne til å slippe, at det ville vært rart om hun ikke hadde blåmerker. - Klapset/klypet på rumpa utallige ganger. Hun ene slo så hardt at jeg var øm i flere timer etterpå. (Dette av folk jeg ikke kjente, det at venninner eller kollegaer har gjort det har aldri plaget meg.) - Blitt befølt i skrittet av kvinner som gikk forbi ved to anledninger. - Blitt flashet en del ganger. Blant annet ei som jeg måtte få vaktene til å hive ut da hun nektet å la meg være i fred, demonstrerte at hun ikke hadde på seg undertøy, tok på seg selv og prøvde å tvinge fingrene i munnen min. - Våknet på nach av at en kvinne jeg virkelig ikke var tiltrukket av red meg. Dyttet henne av meg og jogget hjem. Kastet opp av lukten hennes på meg, og dusjet og skrubbet meg i over en time uten å få den vekk. Kunne kjenne lukten i flere uker etterpå, selv om det sannsynligvis var mentalt. Virkelig ikke noe moro å få sine intimsoner og autonomi brutt på slike måter. Det er en merkelig følelse, både kvalmende samtidig som man blir mentalt satt ut. Dog har jeg aldri følt meg fysisk truet, og det faktum at jeg har kunne håndtert alle som har gjort slike overtramp, slik at de ikke ville kunne gjort mer mot meg, gjør at det ikke har plaget meg for mye i ettertid. Ser for meg at for kvinner, hvor den fysiske potensielle trusselen er så mye sterkere, så kan dette oppleves som vesentlig verre. Stakkar, du trenger beskyttelse du 😉 Anonymkode: 86634...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #107 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette skjedde med meg når jeg var 14 år. Ble seksuelt missbrukt av ei veninne av søsteren til min kompis som var 22 år. Turte ikke å si nei og ble helt passiv, så det skjer oftere enn man tror. Turte aldri å fortelle kompisen min dette.. Anonymkode: 907fd...f6c Du kan si ifra nå og kanskje anmelde henne. Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #108 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, men jeg sliter å ta enkel stilling til et sånt konsept som er så fjernt fra det jeg selv kan relatere meg til. Det er enkelt når det gjelder kvinner, for jeg kan ikke sette meg inn i deres følelser, og jeg kan nesten forstå menn som opplever uønsket seksuell oppmerksomhet fra andre menn, fordi tabuet er så stort, og mange folk identifiserer sex med kjønn på et innlært mønster. (Jeg sliter med det og: et sug er et sug!) Men det er veldig lite som bygger opp for en traume opplevelse med å bli antastet av en kvinne. Så for de menn som lever hele livet med drømmen at de skal oppleve dette som del av å være mann, har man ikke begrepsapparatet for å forstå problemet. Og da ender man opp med å tilnærme seg dette på den måten du finner vanskelig. Anonymkode: 70b29...f27 Det enkleste du kunne ha gjort var å nettopp se for deg størrelsesforskjellen. Det kalles empati. Det er ikke empati hvis du ser for deg at du er deg selv og så kommer det en dame bort. Bruk fantasien din. Se for deg et scenario hvor du er liten og en annen er svær, legg på aggressiv og at dere kanskje er alene sammen, og innfør opplevelsen av å være totalt fysisk underlegen. Anonymkode: e665b...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #109 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal linke til denne tråden neste gang kvinner demoniserer menn angående seksuell trakasering, de er jo like ille selv. Anonymkode: e7140...23e Eller kanskje du bare skal klare å forholde deg saklig til den eventuelle tråden i stedet for å drive med whataboutisme. Det er selvfølgelig ikke noe bedre at damer blir trakassert fordi menn også blir det. Hvis innstillingen din er utjevning og rettferdig trakassering og du ikke klarer å ha en solidarisk tilnærming med andre enn de av ditt eget kjønn, så er du ikke egnet for den typen debatter. Anonymkode: e665b...674 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #110 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, men jeg lurer på hvorfor de går etter deg så mye. Anonymkode: e7140...23e Med andre ord: du kunne ikke ha brydd deg mindre fordi fokuset ditt er et annet sted. For alt du tenker på, selv når andre opplever overtramp eller overgrep, er at de må være veldig pene og det vil du og være. For et fucka syn. Anonymkode: e665b...674 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #111 Del Skrevet 6. mars Katten.2.0 skrev (7 timer siden): Har skjedd meg flere ganger. - Fått ødelagt to skjorter av kvinner på dansegulvet som ikke ville slippe tak i meg. Hun ene grep jeg tak i såpass hardt, for å få henne til å slippe, at det ville vært rart om hun ikke hadde blåmerker. - Klapset/klypet på rumpa utallige ganger. Hun ene slo så hardt at jeg var øm i flere timer etterpå. (Dette av folk jeg ikke kjente, det at venninner eller kollegaer har gjort det har aldri plaget meg.) - Blitt befølt i skrittet av kvinner som gikk forbi ved to anledninger. - Blitt flashet en del ganger. Blant annet ei som jeg måtte få vaktene til å hive ut da hun nektet å la meg være i fred, demonstrerte at hun ikke hadde på seg undertøy, tok på seg selv og prøvde å tvinge fingrene i munnen min. - Våknet på nach av at en kvinne jeg virkelig ikke var tiltrukket av red meg. Dyttet henne av meg og jogget hjem. Kastet opp av lukten hennes på meg, og dusjet og skrubbet meg i over en time uten å få den vekk. Kunne kjenne lukten i flere uker etterpå, selv om det sannsynligvis var mentalt. Virkelig ikke noe moro å få sine intimsoner og autonomi brutt på slike måter. Det er en merkelig følelse, både kvalmende samtidig som man blir mentalt satt ut. Dog har jeg aldri følt meg fysisk truet, og det faktum at jeg har kunne håndtert alle som har gjort slike overtramp, slik at de ikke ville kunne gjort mer mot meg, gjør at det ikke har plaget meg for mye i ettertid. Ser for meg at for kvinner, hvor den fysiske potensielle trusselen er så mye sterkere, så kan dette oppleves som vesentlig verre. Er dette damer som virker helt normale I hverdagen eller er det noe som skurrer ved dem? Håper de ikke har barn. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #112 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med andre ord: du kunne ikke ha brydd deg mindre fordi fokuset ditt er et annet sted. For alt du tenker på, selv når andre opplever overtramp eller overgrep, er at de må være veldig pene og det vil du og være. For et fucka syn. Anonymkode: e665b...674 👇 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan si ifra nå og kanskje anmelde henne. Anonymkode: e7140...23e Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #113 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Eller kanskje du bare skal klare å forholde deg saklig til den eventuelle tråden i stedet for å drive med whataboutisme. Det er selvfølgelig ikke noe bedre at damer blir trakassert fordi menn også blir det. Hvis innstillingen din er utjevning og rettferdig trakassering og du ikke klarer å ha en solidarisk tilnærming med andre enn de av ditt eget kjønn, så er du ikke egnet for den typen debatter. Anonymkode: e665b...674 Utjevning av debatten ja, Rettferdiggjøre trakkasering nei. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #114 Del Skrevet 6. mars Ja, da jeg var 19. Men jeg likte det! 🙂 Hun var en sykepleier kanskje rundt 30 som da jeg var nesten helt avkledd på undersøkelse klappet til meg på rumpa to ganger og sa at hun likte sånne harde rumper som jeg hadde og smilte sånn at det kunne virke som hun ville noe mer (som ikke ble). Vi var alene i rommet. Selvfølgelig helt galt av henne, men jeg forlot sykehuset med en oppfatning om at kanskje ikke 100% av alle damer fant meg frastøtende. Kanskje bare 99%. Har i ettertid forstått at jeg led av svært dårlig selvbilde etter noen mobbeepisoder. På gamle bilder ser jeg nokså gjennomsnittlig ut ser jeg nå. Anonymkode: 93b55...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #115 Del Skrevet 6. mars 5 hours ago, Lt.Dan said: Husker når jeg gikk hjem fra en kompis en gang, så møtte jeg på en jentegjeng som plutselig plystra på meg.. Da holder det nok ikke med bare en psykolog for deg. Du trenger et helt team av dem 24/7! Anonymkode: 93b55...b09 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. mars #116 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Med andre ord: du kunne ikke ha brydd deg mindre fordi fokuset ditt er et annet sted. For alt du tenker på, selv når andre opplever overtramp eller overgrep, er at de må være veldig pene og det vil du og være. For et fucka syn. Anonymkode: e665b...674 Greit at jeg ikke tok det til meg, men det var en særs mindre hyggelig opplevelse, og satt veldig lenge i. Men herlig at TS mener jeg har draget da. For en fyr. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #117 Del Skrevet 6. mars Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Men herlig at TS mener jeg har draget Ja du har sagt det selv i andre tråder. Jeg lurer på om dette er "normale" damer som mister seg selv i øyeblikket eller om de halv gale. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #118 Del Skrevet 6. mars Katten.2.0 skrev (15 minutter siden): Greit at jeg ikke tok det til meg, men det var en særs mindre hyggelig opplevelse, og satt veldig lenge i. Da tok du det til deg og det er 100% forståelig. Det er straffbart det enkelte av disse damene har gjort Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #119 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt med tanke på at damer vanligvis er tilbakeholdne. Du har tydeligvis aldri opplevd fulle 40+ damer i flokk Anonymkode: 68a09...c5b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 6. mars #120 Del Skrevet 6. mars (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har virkelig draget. Anonymkode: e7140...23e Helt klart at du ikke tar ting seriøst. Du har maset om utseende, alder og så vidre. Nå kommer du med en slik kommentat. Det handler ikke om å ha draget men handler om å bli trakkasert og vodtatt. Hadde en kvinne opplevd dette hadde det blitt et helvete. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei huff ikke til kvinnelige ofre. Menn som stadig får damer til å bli så kåte at de nærmest overfaller mannen må ha en vanvittig tiltrekningskraft. Spesielt med tanke på at damer vanligvis er tilbakeholdne. Anonymkode: e7140...23e Igjen Du beviser din egen foruntatthet og uvitenhet. For ikke å glemme et tankegods som hører hjemme en helt annen plass en denne planeten. Hadde du opplevd dette hadde du ikke kommet med slike kommentarer. For å si det rett ut: Det er kommentarer som dette som gjør at menn ikke tør å si fra om slikt. Det har INGENTING med å ha draget. Edit: anon ... 23e Jeg vil gå så langt å si at du er en del av problemet. Når du ikke klarer å sette deg in i dette og kommer med slike kommentarer så får det folk som er utsatt for overgret til ikke å si i fra. Og det nytter ofte ikke å anmelde, pga holdninger som du har. Og si at "du har draget" til noen som er voldtatt er rett å slett frekt og viser at du har nada medlidenhet og forståelse for andre mennesker. Tror det er årsaken til at du ikke får slik oppmerksomhet. Som nevnt i annen kommentar. Jeg har opplevd slikt selv flere ganger. og jeg har absolutt ikke draget på damene. Ja jeg er godt gift nå men slet som bare juling i å få meg kjæreste. Endret 6. mars av Slarti 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå