AnonymBruker Skrevet 21. mars #201 Del Skrevet 21. mars Akkarogg skrev (På 21.3.2025 den 15.10): Altså, du lytter heller ikke, ignorerer de siste tingene TS sa og bare prater forbi han til han andre : / Ekspander Du vet at det er lov å ha dialog med flere i en tråd antar jeg. Jeg "pratet" helt faktisk med en annen enn ts i innlegget du siterte. Anonymkode: fed30...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:46 #202 Del Skrevet mandag kl 17:46 Husker det var en del av det på ungdomsskolen. En episode var at jeg ble hold fast mens ei jente jokka og humpa meg bakfra. Anonymkode: 3fb8f...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:16 #203 Del Skrevet mandag kl 18:16 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 17.46): Husker det var en del av det på ungdomsskolen. En episode var at jeg ble hold fast mens ei jente jokka og humpa meg bakfra. Anonymkode: 3fb8f...af7 Ekspander Klassifiseres vell nesten som voldtekt? Anonymkode: 3fb8f...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:44 #204 Del Skrevet mandag kl 19:44 Av min ex svigermor. Hun likte å tafse på meg, spesielt på rumpa og på pikken. Noe eksen min så på som helt problemfritt. Også av en dame på jobb. Brydde meg egentlig ikke så veldig om noen av delene egentlig. Anonymkode: 8927d...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå