AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #21 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis det er 50 år gamle damer som til stadighet er interessert i 20 år gammle menn i så stor grad, er det nytt for meg. Anonymkode: e7140...23e Men greit, ikke mer spørsmål om "eldre damer" .. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #22 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror nok det er vanligere enn man får inntrykk av. Menn virker å ha høyere toleranse for slikt, og kan klare å si tydeligere i fra. Har hatt en god del slikt oppigjennom, men har klart å få de til å gi opp etter noen tydelige beskjeder. Jeg har faktisk på ett punkt opplevd å ha blitt seksuelt utnyttet etter et alt for stort alkoholinntak. Jeg protesterte så godt jeg kunne uten uten hell. Heldigvis var jeg for beruset til å få den opp, og endte med å gi opp kampen. Husker jeg tenkte "Lykke til! og sovnet tilslutt". Dagen etter var hun ganske forbanna på meg. Når typen hennes spurte meg om jeg visste hvorfor så sa jeg sannheten. Han reagerte med kommentaren "Det var synd, du kunne jo fått deg noe" 🤣 Helt surrealistisk, men begge var jo finnmarkinger så... kanskje det gir mening. Anonymkode: c0136...ac8 Var de fra sør Varanger? Anonymkode: 194d8...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #23 Del Skrevet 21 timer siden Jeg har blitt klådd i skrittet to ganger av kvinner, som jeg knapt kjente. Og har hatt noen som henger veldig over meg, og tar mye på meg. Anonymkode: 70f60...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #24 Del Skrevet 21 timer siden Ja, og det er alltid av utdaterte kvapsete damer over 40 som tror de kan gjøre hva de vil fordi de er kvinner. Anonymkode: d1d95...c0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #25 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, og det er alltid av utdaterte kvapsete damer over 40 som tror de kan gjøre hva de vil fordi de er kvinner. Anonymkode: d1d95...c0e Regner med de ikke har høy utdanning. Anonymkode: e7140...23e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #26 Del Skrevet 21 timer siden Både jeg og broren min jobbet deltid i helsevesenet da vi var i tidlig 20-årene. En del USØ i hverdagen, men Julebordet var en vill opplevelse. Ingen av oss er nærtagende og i ettertid er dette bare morsomt. Der og da ble det mer og mer vulgære tilnærmelser - vi ble overfalt av kvinnelige kollegaer i alle aldre og fasonger, og måtte slite oss løs fra flere forsøk på å dra oss inn på toalettene. Måtte "flykte" til slutt. Da var klokka rundt 21. 😂 Våger meg ut i farlig terreng her, men har inntrykk av at menns fysiske overlegenhet (styrke-/størrelsesmessig gjør slike hendelser mindre skremmende, krenkende, nedverdigende. I etterkant har jeg tenkt på hvor traumatisk det måtte være for mange kvinner å oppleve det samme. Anonymkode: 62e91...c19 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #27 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var de fra sør Varanger? Anonymkode: 194d8...4a3 Nei. Enda lenger nord 🤭 Anonymkode: c0136...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #28 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Våger meg ut i farlig terreng her, men har inntrykk av at menns fysiske overlegenhet (styrke-/størrelsesmessig gjør slike hendelser mindre skremmende, krenkende, nedverdigende. I etterkant har jeg tenkt på hvor traumatisk det måtte være for mange kvinner å oppleve det samme. Anonymkode: 62e91...c19 Eller for gutter nedi 16 års alderen. Anonymkode: e7140...23e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #29 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Både jeg og broren min jobbet deltid i helsevesenet da vi var i tidlig 20-årene. En del USØ i hverdagen, men Julebordet var en vill opplevelse. Ingen av oss er nærtagende og i ettertid er dette bare morsomt. Der og da ble det mer og mer vulgære tilnærmelser - vi ble overfalt av kvinnelige kollegaer i alle aldre og fasonger, og måtte slite oss løs fra flere forsøk på å dra oss inn på toalettene. Måtte "flykte" til slutt. Da var klokka rundt 21. 😂 Våger meg ut i farlig terreng her, men har inntrykk av at menns fysiske overlegenhet (styrke-/størrelsesmessig gjør slike hendelser mindre skremmende, krenkende, nedverdigende. I etterkant har jeg tenkt på hvor traumatisk det måtte være for mange kvinner å oppleve det samme. Anonymkode: 62e91...c19 Dere må ihvertfall ha sett veldig bra ut 🤷♂️ Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #30 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette må ha vært lenge siden. Som du sier tviler jeg på at dette kunne skjedd på et sykehjem i dag. For noen gamle griser, du skulle ha meldt ifra. Anonymkode: e7140...23e Det kunne absolutt skjedd i dag. Anonymkode: f16bd...a82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #31 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kunne absolutt skjedd i dag. Anonymkode: f16bd...a82 Ikke så åpenlyst tror jeg. Menn som sier ifra blir også bedre lyttet til enn før. Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #32 Del Skrevet 18 timer siden Litt på siden av trådens tema: jeg er en bifil dame, og jeg har blitt seksuelt trakassert av to kvinner, i tillegg til av sikkert hundre menn oppigjennom. Forskjellen er at jeg ikke ble redd kvinnene, selvom de var fysisk pågående og tok meg i skrittet osv. De representerte ingen fysisk trussel for meg. Med menn har jeg derimot blitt redd og da har det straks opplevdes mye mer traumatisk. Jeg vil nok tro at menn kanskje opplever det på samme måte? At det er verre å bli seksuelt trakassert og holdt fast av en stor og fysisk sterk mann enn en mye svakere kvinne? Selve handlingene er derimot like fæle uavhengig av kjønn, men akkurat det med styrkeaspektet og menns mer aggressive seksualitet gjør dessverre at det oppleves verre. Anonymkode: 5a206...781 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden #33 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Leste noen kommentarer av menn som sa de har blitt ufrivillig tafset på i skrittet og forsøkt dradd inn på toalettet etc. etc. av damer. Hvor vanlig er dette? Har du noengang blitt seksuelt trakkasert av damer? Anonymkode: e7140...23e Ja det skjer titt og ofte med de jeg kjenner, de tafser og vil ha meg med inn på toalettet.. Men for farken.. jeg skjønner jo hintet, og kåtheten🥰 Før i tiden så vi på dette som hint og flørt.. og det eneste vi trengte var å se enighet i øynene våre, det ble vårt samtykke👍 Det sjer også med ukjente kvinner, men på en annen måte.. Ikke uvanlig at jeg kjenner både lår og hender nedi skrittet, når vi danser.. kvinnene har full forståelse, at ereksjonen aldri lyver.. Dette er nok verdens eldste triks, for å få seg en kubbe å kose med senere.. "Vil du danse med meg? Ja selvfølgelig.. jeg kan jo ikke si nei til deg"😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #34 Del Skrevet 10 timer siden Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Ja det skjer titt og ofte med de jeg kjenner, de tafser og vil ha meg med inn på toalettet.. Men for farken.. jeg skjønner jo hintet, og kåtheten🥰 Før i tiden så vi på dette som hint og flørt.. og det eneste vi trengte var å se enighet i øynene våre, det ble vårt samtykke👍 Det sjer også med ukjente kvinner, men på en annen måte.. Ikke uvanlig at jeg kjenner både lår og hender nedi skrittet, når vi danser.. kvinnene har full forståelse, at ereksjonen aldri lyver.. Dette er nok verdens eldste triks, for å få seg en kubbe å kose med senere.. "Vil du danse med meg? Ja selvfølgelig.. jeg kan jo ikke si nei til deg"😉 Ser ikke ut som det har plaget deg. Anonymkode: e7140...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #35 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser ikke ut som det har plaget deg. Anonymkode: e7140...23e Mulig @Bamseklemmer bare elsker litt oppmerksomhet 😉 Anonymkode: 86634...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 10 timer siden #36 Del Skrevet 10 timer siden Har opplevd uønsket tafsing flere ganger ute på byen i Oslo. De gangene jeg har sagt i fra at det ikke er greit så har det ikke blitt tatt seriøst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #37 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Var det eldre damer? Anonymkode: e7140...23e Som oftest. Anonymkode: e665b...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #38 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du har vært uheldig med folkene du har vært borti. Har forresten aldri hørt lignende på mitt sykehus Anonymkode: e7140...23e Virkelig ikke? Har selv blitt trakassert av eldre menn som skulle stelles. Og har hørt om flere slike hendelser. Virker ikke akkurat uvanlig. Anonymkode: e665b...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #39 Del Skrevet 10 timer siden En bekjent av meg gjør dette av og til. Har blitt noen pinlige situasjoner.. hun ble kastet ut fra en bar for upassende oppførsel en gang. Hun er godt over 40 år gammel Anonymkode: 123a4...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #40 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Virkelig ikke? Har selv blitt trakassert av eldre menn som skulle stelles. Og har hørt om flere slike hendelser. Virker ikke akkurat uvanlig. Anonymkode: e665b...674 Jeg mente seksuelt trakkasert av kvinnelige kollegaer på sykehjemmet, dette tror jeg ikke er vanlig på et sykehjem. Anonymkode: e7140...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå