Soft mann Skrevet i går, 03:07 #21 Del Skrevet i går, 03:07 Håper det går bra med gutten. Vet at ved omskjæring så hender det ofte at penis blir kortere, dette gjelder vokse menn som blir omskjært. I dag så lar dei nesten hele strengen stå igjen. Strengen er vel mannens svar klitoris, i så få fall for min del. Så det skal ikke ha så mye å bety for orgasmen vil eg tru. Her snakker eg av egen erfaring. Uten strengen så hadde eg ikkje hatt mye følelse der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:43 #22 Del Skrevet i går, 03:43 Soft mann skrev (8 timer siden): Eg er ikke omskåret og har ingen smerter ved reisning eller samleie. Stor fordel når en onanerer🤭 Har man trang forhud så kan det onani være smertefullt. Hadde en kjæreste som hadde det. Han fikk store sår på penis stakkars. Så han fikk en dagkirurgi time, der de la inn et par snitt i forhuden. Siden det inngrepet, opplevde han ingen problemer med det under sex eller onani. Anonymkode: bda55...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:13 #23 Del Skrevet i går, 04:13 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Både min mann og mine to sønner er omskåret. Eldste sønn gjorde det først da han var over 16 år, siden hans far nektet å skrive under på at det var greit. Han hadde dermed smerter ved reisning frem til han var over 16 år, stakkars gutt, fordi far var "prinsipielt mot det". (Ikke samme far til eldste og yngste.) Såvidt jeg har forstått det har begge gutter et ok sexliv, og min mann vet jeg at har et normalt velfungerende sexliv selv om han er omskåret. Ingen problemer med det. Anonymkode: 8fcd0...05d Din sønn hadde da en medisinsk tilstand. Du aner selvfølgelig ingenting om din sønns sexliv. Anonymkode: 6e4b0...4f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:33 #24 Del Skrevet i går, 04:33 Har 3 sønner som har blitt omskjært fordi vi er muslimer. Var en kirurg i Oslo som gjorde det. Fikk god info og embla plaster som vi tok på hele området så babyen ikke kjente bedøvelsen settes på. Gikk veldig greit. Legen var en dyktig kar. Anonymkode: 770d8...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:37 #25 Del Skrevet i går, 04:37 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, jeg vurderer sterkt å omskjære min kommende sønn på grunn av alle helsefordelene dette medbringer. Er det noen her inne som har erfaringer med dette og har lyst å dele hvordan det gikk, og hvilke klinikker eller sykehus som er gode? Anonymkode: 38720...cbd Nå er jeg spent på hvilke kilder du har for denne påstanden!😏 Anonymkode: aa4e6...f7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet i går, 05:26 #26 Del Skrevet i går, 05:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har man trang forhud så kan det onani være smertefullt. Hadde en kjæreste som hadde det. Han fikk store sår på penis stakkars. Så han fikk en dagkirurgi time, der de la inn et par snitt i forhuden. Siden det inngrepet, opplevde han ingen problemer med det under sex eller onani. Anonymkode: bda55...422 Ja det kan eg tenke meg. Det er jo en av fordelene med forhud st den glir fint over hodet. Hvis den ikke kommer over hodet må den smøres veldig godt for å unngå sår. Men det er jo noen som en får over hodet men ikke tilbake. Da er det virkelig ille. Eg har fler problemer med den, men forhuden virker som tiltenkt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå