Mollami Skrevet 5. mai #141 Skrevet 5. mai Fredelig skrev (På 21.4.2025 den 10.32): Det er sikkert flere som kunne bakt vel så fine kaker som deltakerne. Dersom de hadde hatt ubegrenset med tid 😊 Det er tidspress som gjør at resultatet ikke blir bra... Det tidspresset burde vært forbeholdt mer proffe bakere/ konditorer., da kunne det vært spennende. Nå blir det bare stressende 😫 3
Mollami Skrevet 5. mai #142 Skrevet 5. mai Boetica skrev (På 26.4.2025 den 14.14): Cathrine må ha et kunstnerisk talent. Å få til portrettlikhet med smørkrem på en kake er intet annet enn forbløffende. Hun er jo fotograf 👍👍
Mollami Skrevet 5. mai #143 Skrevet 5. mai According To skrev (5 timer siden): Noen som vet hvem som tar over for Ulrikke? 😀 Bare det ikke er Victor Sotberg, så skal jeg ikke mene så mye om det🥵 2
Babyface Skrevet 6. mai #144 Skrevet 6. mai Mollami skrev (6 timer siden): Bare det ikke er Victor Sotberg, så skal jeg ikke mene så mye om det🥵 Det var da veldig spesifikt. 1 1
According To Skrevet 6. mai #145 Skrevet 6. mai Mollami skrev (9 timer siden): Bare det ikke er Victor Sotberg, så skal jeg ikke mene så mye om det🥵 Haha, jeg har tenkt samme tanke. 1
Gjest Lawyam Skrevet 6. mai #146 Skrevet 6. mai (endret) Kan jo være han som er med i juniorutgaven da? Ps! Nei, en som heter Julie Strømsvåg står det i Dagbladet i dag. Endret 8. mai av Lawyam
Helikopter Skrevet 23. mai #147 Skrevet 23. mai Ny sesong av Bakemesterskapet UK ute på nrk tv nå 🤩 5 2
every woman Skrevet 25. mai #148 Skrevet 25. mai Helikopter skrev (På 23.5.2025 den 22.00): Ny sesong av Bakemesterskapet UK ute på nrk tv nå 🤩 Herlig! Sanngridr skrev (På 5.3.2025 den 20.20): Ja apropos den britiske..jeg så sesong 14 av The Great British Bake Off på NRK og sendte de en mail for å spørre om de også skulle sende sesong 15 som kom ut i fjor høst. Det hadde de visst ingen planer om. Jeg vet ikke hva du truet dem med, for de ombestemte seg tydeligvis. 3
Helikopter Skrevet 25. mai #149 Skrevet 25. mai every woman skrev (38 minutter siden): Herlig! Jeg vet ikke hva du truet dem med, for de ombestemte seg tydeligvis. Tipper seertallene til norske bakermesterskapet + bakermesterskapet junior gav mersmak (no pun intended 😋 ). 3
Janina1 Skrevet 14. juni #150 Skrevet 14. juni Ikke sett den norske varianten, men stor fan av The Great British Bake Off. Venter spent på nye episoder i sesong 15. Herlig gjeng som er deltakere. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå