every woman Skrevet 23. april #101 Skrevet 23. april Ser at Bakemesterskapet Junior kommer. Jeg skal ta en titt, mest på grunn av programlederen. Sånn i første omgang, i alle fall. 1
Tradegy Skrevet 23. april #102 Skrevet 23. april every woman skrev (3 minutter siden): Ser at Bakemesterskapet Junior kommer. Jeg skal ta en titt, mest på grunn av programlederen. Sånn i første omgang, i alle fall. Nesten rart å se han uten hund
every woman Skrevet 23. april #103 Skrevet 23. april Tradegy skrev (1 time siden): Nesten rart å se han uten hund Sant. Men så du han i Mancave? Dayum!
Grüner Skrevet 24. april #104 Skrevet 24. april Fredelig skrev (På 21.4.2025 den 10.32): Det er sikkert flere som kunne bakt vel så fine kaker som deltakerne. Dersom de hadde hatt ubegrenset med tid 😊 Det er tidspress som gjør at resultatet ikke blir bra... De har fått bedre tid i år enn i fjor.
Gjest Catmom Skrevet 24. april #106 Skrevet 24. april every woman skrev (På 23.4.2025 den 19.35): Ser at Bakemesterskapet Junior kommer. Jeg skal ta en titt, mest på grunn av programlederen. Sånn i første omgang, i alle fall. Hvem er programlederen?
Ginny Skrevet 25. april Forfatter #107 Skrevet 25. april Nå har vel programmet gått så det er ikke spoiling…? Eller…? Spoiler Oh Well, bare i fall 🤭 Jeg er overrasket over at Cathrine vant! Badet hadde en elendig dag, så jeg antok at han ikke ville vinne, men jeg hadde trodd Martin ville dra det i land. Mest fordi han har vært så ekstremt stabil gjennom det hele. Men kanskje de faktisk bare så på innsatsen den ene dagen.. Og Cathrine er langt mer vågal i smaker og teknikker enn Martin, så en verdig vinner 🤩 Og når det er sagt så har jeg sett på bakemesterskapet junior, og det slår meg at programlederen det er ekstremt mye bedre enn Ulrikke! 9
Pepsimaximus Skrevet 25. april #108 Skrevet 25. april Ginny skrev (1 time siden): Nå har vel programmet gått så det er ikke spoiling…? Eller…? Vis skjult innhold Oh Well, bare i fall 🤭 Jeg er overrasket over at Cathrine vant! Badet hadde en elendig dag, så jeg antok at han ikke ville vinne, men jeg hadde trodd Martin ville dra det i land. Mest fordi han har vært så ekstremt stabil gjennom det hele. Men kanskje de faktisk bare så på innsatsen den ene dagen.. Og Cathrine er langt mer vågal i smaker og teknikker enn Martin, så en verdig vinner 🤩 Og når det er sagt så har jeg sett på bakemesterskapet junior, og det slår meg at programlederen det er ekstremt mye bedre enn Ulrikke! Jeg er veldig enig i at det var en verdig vinner! Var min klare favoritt! Men er uenig i at han programlederen var bedre enn Ulrikke. Hvorfor synes du det? 1
Grüner Skrevet 25. april #109 Skrevet 25. april (endret) Cathrine var klart best i dag, så det var en fortjent seier. Hun har seilt kraftig opp nå på slutten, mens Bawer og Martin, som lenge var favoritter, har prestert dårligere. Men jeg synes det har vært jevnt over høyere nivå på bakingen i år enn i fjor! Endret 25. april av Grüner 9
n0vember Skrevet 25. april #110 Skrevet 25. april (endret) Trodde egentlig Martin skulle vinne, men veldig gøy at det var Cathrine som vant! 😀 Endret 25. april av n0vember 7 1
BrukonymAner Skrevet 25. april #111 Skrevet 25. april Herlig gjeng med deltakere i denne sesongen og en litt mer nedtonet progamleder. Skikkelig feelgood tv. 5 2
Xstrella Skrevet 25. april #112 Skrevet 25. april Gratulerer til vinneren. Jeg er kjempefornøyd. Håper finalen i KL blir like bra. 😅😄
Pepsimaximus Skrevet 26. april #113 Skrevet 26. april Grüner skrev (8 timer siden): Cathrine var klart best i dag, så det var en fortjent seier. Hun har seilt kraftig opp nå på slutten, mens Bawer og Martin, som lenge var favoritter, har prestert dårligere. Men jeg synes det har vært jevnt over høyere nivå på bakingen i år enn i fjor! Enig i alt du skriver. Jeg synes at de to andre skuffet litt på å knytte sang og kaker opp mot hverandre. At Bawer valgte bryllupstema basert på den sangen var litt tynt- og jeg så heller ikke noe klar bryllupstema i kakene han valgte. Jeg har aldri vært i bryllup og spist rullekake!! Det virket nesten som han hadde gitt litt opp! Eller kanskje ikke hadde brukt så god tid til forberedelse. Martin sitt var bedre, men likevel langt unna Cathrine sin krystallklare link mellom sang og kaker- og det temaet var jo så mye råere enn Martin sitt også. Jeg er også enig i at det jevnt over har virket som at deltakerne er flinkere. Men i fjor var også mange av oppgavene vanskeligere- og det virket som det innimellom ble lagt opp til at de skulle mislykkes. 5
Grüner Skrevet 26. april #114 Skrevet 26. april Xstrella skrev (11 timer siden): Gratulerer til vinneren. Jeg er kjempefornøyd. Håper finalen i KL blir like bra. 😅😄 KL? 2
Boetica Skrevet 26. april #115 Skrevet 26. april Cathrine må ha et kunstnerisk talent. Å få til portrettlikhet med smørkrem på en kake er intet annet enn forbløffende. 12 4
Ullvott Skrevet 26. april #116 Skrevet 26. april Jeg trodde faktisk at Martin skulle vinne etter å ha hørt dommerkommentarene. Slik det ble framstilt virket det som om de hadde mer å utsette på Cathrines kaker enn på Martins. Det var ganske åpenbart at det sto mellom de to. Jeg er veldig glad for at Cathrine vant, for hun har satset høyt hele veien og gjort det aller meste veldig bra, og så har hun jo kommet sterkere og sterkere mot slutten. For en kunstner hun er! 🤩 Det har vært en veldig fin sesong av Bakemesterskapet 12 2
Anita666 Skrevet 26. april #117 Skrevet 26. april Hvitstrietapet skrev (På 5.3.2025 den 19.48): Hvor ser dere de utenlandske versjonene? Det er mange bra gratis-sider.Søk på "bstsrs.in".Det er litt pop-up vinduer å lukke,men en kommer til programmet med tolmodighet Voe.sx pleier fungere fint når du velger streamer der inne.Ifjor høst så jeg absolutt ALLE sesongene av det canadiske,britiske og australske.Puh..tilsist greide jeg ikke se en kake...Det australske er det beste,veldig fargerike programledere,velprodusert.Tiden fløy i så godt selskap!!!Mange kjedelige høstmåneder Har ikke sett det danske eller svenske.Men det har vært produsert av TvNorge for noen år siden.Ligger på Discovery.Jeg så alle 4 sesongene og synes det var ok.Holder nå på med sesong 2024 på Nrk,og ...gjesp...det går tregt... 1
Carolini Skrevet 26. april #118 Skrevet 26. april Flinke alle tre men veldig veldig vinner! Tok sjanser og fikk det til med smaker og var utrolig flink på design i tillegg. Gratis til Cathrine! 4
Xstrella Skrevet 26. april #119 Skrevet 26. april Grüner skrev (7 timer siden): KL? Kompani Lauritzen.
Stjerneskot Skrevet 27. april #120 Skrevet 27. april Positivt overraska over at Cathrine vant, sjøl om eg va såå sikker på at det kom til å bli Martin! Bedømminga fekk det til å virke som at dei likte Martin sin bedre. Og før finalen trudde eg jo egentlig at Bawer skulle vinne haha. Men eg heia jo meir på Cathrine. Eg følte ho va litt sånn underdog i motsetning til dei andre i finalen med "store prompa" 🙂 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå