Roos Skrevet onsdag kl 16:58 #61 Del Skrevet onsdag kl 16:58 Programleder er irriterende. Bare tull og fjas. Dommerene, spesielt den kvinnelige, bør byttes ut. De har sikkert mye kunnskap og erfaring, men jeg får ingen følelse av det når de prater. Gnåler om samme krønsj hele tiden. Stiller med blått/grønt hår,Metallica t-skjorte og six pence , eller hva den mannlige dommeren har på hodet, hjelper ikke på min opplevelse av profesjon,yrkesstolthet og autoritet. Synes dommerene bør gå i kokkejakker/ baker/ konditor-jakker som de gjør i den svenske versjonen. Ingen av dem har den naturlige autoriteten som Hollywood og Prue har. Og få bort forstyrrelser som Brandstorp og blå/ grønt hår. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet i går, 00:09 #62 Del Skrevet i går, 00:09 Roos skrev (7 timer siden): Programleder er irriterende. Bare tull og fjas. Dommerene, spesielt den kvinnelige, bør byttes ut. De har sikkert mye kunnskap og erfaring, men jeg får ingen følelse av det når de prater. Gnåler om samme krønsj hele tiden. Stiller med blått/grønt hår,Metallica t-skjorte og six pence , eller hva den mannlige dommeren har på hodet, hjelper ikke på min opplevelse av profesjon,yrkesstolthet og autoritet. Synes dommerene bør gå i kokkejakker/ baker/ konditor-jakker som de gjør i den svenske versjonen. Ingen av dem har den naturlige autoriteten som Hollywood og Prue har. Og få bort forstyrrelser som Brandstorp og blå/ grønt hår. Verre at de har null sjarm enn bekledning/hårfarge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet i går, 00:29 #63 Del Skrevet i går, 00:29 Så teit uttrykk at dekorasjoner/pynting skal være "sexy".. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roos Skrevet 15 timer siden #64 Del Skrevet 15 timer siden Kristine79 skrev (11 timer siden): Verre at de har null sjarm enn bekledning/hårfarge. Veldig enig i det, men mangel på sjarm får man ikke gjort så mye med. Derfor bør de i hvert fall prøve å fremstå mer profesjonelle. Hårfarge og bekledning trekker ned i dette tilfellet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 9 timer siden #65 Del Skrevet 9 timer siden Utrolig irriterende når dommerdama med blått/grønt hår stirrer deltakerene intenst inn i øynene når hun smaker på det de har bakt. Ser så idiotisk ut. Det er jo akkurat sånn de har holdt på i store amerikanske kokkekonkurranser. Sikkert der hun har plukket det opp. Jeg må se vekk hver gang hun begynner med den intense stirringen mens hun tygger i vei. Utrolig lite sjarmerende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå