JennieB Skrevet 19. mars #41 Del Skrevet 19. mars Boetica skrev (4 timer siden): Rosevannet er dømt til å mislykkes men vi har sikkert ikke sett det brukt for siste gang 😅 En annen ting jeg stusser på er at de noen ganger lukker øynene helt for dommernes råd. Slik som i dag da de fikk tips om å steke paibunnen før de tok i fyllet. Men nei, flere insisterte på å kjøre på og steke alt på en gang. Og paien ble klissvåt selvsagt. Mulig det har med tiden å gjøre men likevel. Det virket som de fikk så dårlig tid at de ikke rakk å steke bunnene først. Synes det blir for dumt når tiden gjør at de får dårlig resultat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimaximus Skrevet 19. mars #42 Del Skrevet 19. mars os Maxilla skrev (På 17.3.2025 den 1.20): Men at de stadig skal holde på med dette hersens rosevannet?? Nå har jeg aldri smakt det, men det høres da virkelig ikke noe godt ut heller, jeg ser for meg parfymesmak. Dommerne har sablet det ned ved hver eneste anledning, så jeg skjønner ikke hvorfor det alltid kommer tilbake. Ja, det er litt rart at det er så mange som prøver seg, for det blir lett parfymesmak. Det er ofte noen med asiatiske aner som prøver seg- så det er mye mer brukt i typ India enn det er her, og er man vant til smaken så oppleves den sikkert bare god, og ikke parfymeaktig. Jeg liker ikke roselukt i såper eller lignende heller, men har en gang fått en dessert med et svakt hint av rose- og da var det veldig godt! Så om de treffer (norske ganer) så kan det være veldig godt. Anbefaler forresten podcasten Kremsnakk, hvor de snakker om bakemesterskapet. Enda bedre i år, for nå er de to stk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 21. mars #43 Del Skrevet 21. mars Av en eller annen grunn syntes jeg det var kjedelig i år, så sluttet og se på. Kanskje det bare ble litt repeat fra i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 21. mars #44 Del Skrevet 21. mars Mulig dette bør komme med en ørliten spoiler-alert, for episoden går vel ikke på lineær-TV før om noen timer, men jeg mener at feil baker ble sendt hjem i dag. Ingen har sagt et ord om det, men jeg tør påstå at den viktigste årsaken til at Olli ikke gikk ut er at de allerede har sendt hjem to menn i de to første ukene, og ikke vil sende ut den tredje på rad. 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 21. mars #45 Del Skrevet 21. mars Ullvott skrev (3 timer siden): Mulig dette bør komme med en ørliten spoiler-alert, for episoden går vel ikke på lineær-TV før om noen timer, men jeg mener at feil baker ble sendt hjem i dag. Ingen har sagt et ord om det, men jeg tør påstå at den viktigste årsaken til at Olli ikke gikk ut er at de allerede har sendt hjem to menn i de to første ukene, og ikke vil sende ut den tredje på rad. Helt enig. Det er også flere bakere som burde røket ut før, som har ligget nær bunn to uker på rad.. Når det er EN uke man er dårligst, men best sist uke - og over midten første uka, burde dommerne ta det i betraktning. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. mars #46 Del Skrevet 22. mars Hva feiler det dommerene?? Var Olli som skulle ut. Fredrikke er jo kjempeflink. 🤯😡 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. mars #47 Del Skrevet 23. mars (endret) Synes ikke det var rett at Fredrikke røk. Hun hadde en litt dårligere uke hvor hun ikke har prestert på samme nivå som før, men ikke katastrofalt dårlig. Olli og Annelin har hengt i en tynn tråd siden start, så én av de burde røket i stedet. Og Martin burde fått det gule forkleet. Endret 23. mars av Grüner 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet tirsdag kl 21:23 #48 Del Skrevet tirsdag kl 21:23 Lurer virkelig på hvordan den bacon-kaka smakte 🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet tirsdag kl 22:11 #49 Del Skrevet tirsdag kl 22:11 Nå begynner Bawer å bli eplekjekk. Han unner ikke de andre seier. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet onsdag kl 07:20 #50 Del Skrevet onsdag kl 07:20 Boetica skrev (9 timer siden): Lurer virkelig på hvordan den bacon-kaka smakte 🤓 Tipper den var god! Salt og søtt sammen er jo knallgodt, og pannekaker (søte) med bacon er jo en slager. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet onsdag kl 11:00 #51 Del Skrevet onsdag kl 11:00 (endret) Xstrella skrev (På 25.3.2025 den 23.11): Nå begynner Bawer å bli eplekjekk. Han unner ikke de andre seier. Man skal være forsiktig med å ha selvtillit i Norge.. Jeg ser en mann som tuller. Men ja, klart han vil vinne. Er vel lov å bli glad? Endret 11 timer siden av Irja 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet onsdag kl 18:45 #52 Del Skrevet onsdag kl 18:45 Irja skrev (7 timer siden): Man skal være forsiktig med å ha selvtillit i Norge.. Jeg ser en mann som tuller. Men ja, klart han vil vinne. Er bel lov å bli glad? Ja, han tuller. Men ikke helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet onsdag kl 21:48 #53 Del Skrevet onsdag kl 21:48 Xstrella skrev (2 timer siden): Ja, han tuller. Men ikke helt. Det er vel ingen der som har meldt seg på fordi de ikke ønsker å vinne? Så selvfølgelig vil det være et snev av sannhet i det, men "eplekjekkheten" hans er jo bare tull. Bawer virker som fin, snill ung mann, som hittil i programmet har grunn til å være stolt. Foreløpig et lite hakk over de andre prestasjonsmessig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkertøy Skrevet torsdag kl 05:06 #54 Del Skrevet torsdag kl 05:06 Dette programmet er helt tullete. De tester hvem som kan bruke et stormkjøkkken og ikke bakeferdigheter. Nei, skulle ønske programmet var mer som det engelske. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet torsdag kl 05:31 #55 Del Skrevet torsdag kl 05:31 Han Martin Søraa har jeg lite sansen for, men vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet torsdag kl 14:08 #56 Del Skrevet torsdag kl 14:08 Synes ikke Brandstorp gjør seg som programleder heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet torsdag kl 15:59 #57 Del Skrevet torsdag kl 15:59 Ninaen skrev (1 time siden): Synes ikke Brandstorp gjør seg som programleder heller. Enig. Hun blir for mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskesara1973 Skrevet torsdag kl 18:05 #58 Del Skrevet torsdag kl 18:05 Huff ja, de får alt for kort tid til å levere kvalitet 😕 Dommerene synes jeg er helt ok 😄 Men programleder .... too much desverre 🫣🫣 Bare bråk og styr.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 9 timer siden #59 Del Skrevet 9 timer siden Programlederen er mer revy-artist enn komiker. Det blir ikke morsomt på ekte uten en komiker. I tillegg virker det ikke helt ekte når hun skal være støttende. Det handler mer om at hun skal fremstå som snill enn at hun viser omsorg som kjennes. Jeg syntes det virket som han mannlige dommeren var betatt av Fredrikke, så jeg ble litt letta da hun dro hjem. Det var litt ubehagelig å se på. Olli er heit, så er glad han fortsatt er med. Så letta for at Henrikke fikk fortsette, for det betydde så mye for henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå