Grüner Skrevet 27. april #121 Skrevet 27. april Xstrella skrev (15 timer siden): Kompani Lauritzen. Ikke helt innlysende forkortelse 4 1
Xstrella Skrevet 27. april #122 Skrevet 27. april Grüner skrev (23 minutter siden): Ikke helt innlysende forkortelse Beklager jeg ikke skrev hele ordet.
Helikopter Skrevet 27. april #123 Skrevet 27. april BrukonymAner skrev (På 26.4.2025 den 1.39): Herlig gjeng med deltakere i denne sesongen og en litt mer nedtonet progamleder. Skikkelig feelgood tv. Enig! Veldig mange deltakere hadde superfine personligheter og ga mye av seg selv! 2 1
Haloman Skrevet 27. april #124 Skrevet 27. april Unødvendig med all praten om store promper i hver bidige episode, synes det var ekkelt i en bakekonkurranse og veldig lite morsomt.. 🙄 Ellers en bra sesong med en verdig vinner 🥳 18 1 7
Gjest Lawyam Skrevet 27. april #125 Skrevet 27. april Haloman skrev (5 timer siden): Unødvendig med all praten om store promper i hver bidige episode, synes det var ekkelt i en bakekonkurranse og veldig lite morsomt.. 🙄 Ellers en bra sesong med en verdig vinner 🥳 Fantes ikke morsomt og spesielt ikke når de gjentar det - og LER - feiler det noe - ti ganger hver episode. Ser barneversjonen nå, og tenker at det hadde sikkert kunne tilgies om det var dem.
Ginny Skrevet 28. april Forfatter #126 Skrevet 28. april Pepsimaximus skrev (På 25.4.2025 den 22.56): Jeg er veldig enig i at det var en verdig vinner! Var min klare favoritt! Men er uenig i at han programlederen var bedre enn Ulrikke. Hvorfor synes du det? Jeg opplever Ulrikke som litt unaturlig, litt påtatt og ikke helt komfortabel. Det virker ikke som om hun helt skjønner rollen. Jeg syns programlederne i både Sverige og UK er langt bedre, mer naturlige, og tilfører mye mer. 12 1
Liljerød Skrevet 29. april #127 Skrevet 29. april Jeg synes Cathrine var en verdig vinner, hun skilte seg ut med en tydelig personlighet, og klarte å knytte tema godt opp i kakene i siste konkurranse. Å få til et så godt portrett av Frida Kahlo på en kake på den måten var jammen godt gjort! Forøvrig ble jeg også lei av alt pratet om "store promper" og det ble tydelig en intern vits mellom deltakerne som de godt kunne ha droppet. Det hadde holdt med en gang liksom. 17 1
Grüner Skrevet 29. april #128 Skrevet 29. april Å, Gud for en grusom sveis på han programlederen for Bakemesterskapet jr 😬. 2
Gjest Lawyam Skrevet 30. april #129 Skrevet 30. april Ginny skrev (På 28.4.2025 den 15.30): Jeg opplever Ulrikke som litt unaturlig, litt påtatt og ikke helt komfortabel. Det virker ikke som om hun helt skjønner rollen. Jeg syns programlederne i både Sverige og UK er langt bedre, mer naturlige, og tilfører mye mer. Hun er grei nok, alltid spent på kjolene hennes. Liker dem.
Gjest Lawyam Skrevet 30. april #130 Skrevet 30. april Grüner skrev (5 timer siden): Å, Gud for en grusom sveis på han programlederen for Bakemesterskapet jr 😬. Han gjør ikke så mye av seg, men altfor fjollete. Tror han de er 2 år? Hun minste der - og yngste; jeg har smeltet fullstendig for henne og også hun med brillene fascinerer.
JennieB Skrevet 1. mai #131 Skrevet 1. mai Pepsimaximus skrev (På 26.4.2025 den 9.31): Enig i alt du skriver. Jeg synes at de to andre skuffet litt på å knytte sang og kaker opp mot hverandre. At Bawer valgte bryllupstema basert på den sangen var litt tynt- og jeg så heller ikke noe klar bryllupstema i kakene han valgte. Jeg har aldri vært i bryllup og spist rullekake!! Det virket nesten som han hadde gitt litt opp! Eller kanskje ikke hadde brukt så god tid til forberedelse. Martin sitt var bedre, men likevel langt unna Cathrine sin krystallklare link mellom sang og kaker- og det temaet var jo så mye råere enn Martin sitt også. Jeg er også enig i at det jevnt over har virket som at deltakerne er flinkere. Men i fjor var også mange av oppgavene vanskeligere- og det virket som det innimellom ble lagt opp til at de skulle mislykkes. Bawer skrev selv på Instagram at han ikke hadde en plan da han kom til finalen. Han rasket sammen et konsept på 1 døgn, og fikk overta en del av ingrediensene som var bestilt inn til ollie(hvis ollie hadde kommet til finalen). Siden Bawer ikke hadde en plan, hadde han heller ikke bestilt inn ingredienser. Tror mangel på planlegging var grunnen til at det gikk så dårlig for ham i finalen. 4
Grüner Skrevet 2. mai #132 Skrevet 2. mai Lawyam skrev (På 30.4.2025 den 3.15): Han gjør ikke så mye av seg, men altfor fjollete. Tror han de er 2 år? Hun minste der - og yngste; jeg har smeltet fullstendig for henne og også hun med brillene fascinerer. De har briller begge to. Litt veslevoksne, men flinke 😊 2
Grüner Skrevet 2. mai #133 Skrevet 2. mai JennieB skrev (22 timer siden): Bawer skrev selv på Instagram at han ikke hadde en plan da han kom til finalen. Han rasket sammen et konsept på 1 døgn, og fikk overta en del av ingrediensene som var bestilt inn til ollie(hvis ollie hadde kommet til finalen). Siden Bawer ikke hadde en plan, hadde han heller ikke bestilt inn ingredienser. Tror mangel på planlegging var grunnen til at det gikk så dårlig for ham i finalen. Selv sa han jo at det var da han gjorde det best; når han ikke hadde noen plan.
Gjest Lawyam Skrevet 2. mai #134 Skrevet 2. mai Grüner skrev (1 minutt siden): De har briller begge to. Litt veslevoksne, men flinke 😊 LITT veslevoksne?
JennieB Skrevet 3. mai #135 Skrevet 3. mai Grüner skrev (10 timer siden): Selv sa han jo at det var da han gjorde det best; når han ikke hadde noen plan. Jo, men når han ikke fikk bestilt inn ingredienser engang ble det kanskje litt vel improvisert? Det gav han ikke så mye å jobbe med. Hør podcasten kremsnakk, der snakker de en del om det. 3
Ginny Skrevet 5. mai Forfatter #136 Skrevet 5. mai Det er fascinerende å se på juniorversjonen! De hjelper hverandre og klemmer hverandre og er veldig fine ❤️ 4 1
Anita666 Skrevet 5. mai #138 Skrevet 5. mai Marte burde kanskje spart seg kommentaren hun hadde til pynten på av Martins kaker,da hun sa den var "for fargerik og litt barnehage"..Og det kom fra henne med det grusomme hårfarge-kaoset hun selv har på gang.. 6 1
Mollami Skrevet 5. mai #139 Skrevet 5. mai Klink skrev (På 5.4.2025 den 21.42): Hvis en kake først skal kalles sexy så tenker jeg at en sjokoladekake med kirsebær må være greia. Men at profesjonelle bakere ikke heller kan forklare hva som er bra utført annet enn saftig bunn , jevne lag med silkemyk krem, bra forhold mellom bunn og krem og krønsj det er litt irriterende. “Driitgo’! er visst toppen av adjektiv🙄 Ordforrådet har vært dalende i flere år, og i slike program er det forrannevnte i tillegg til “sykt god”, “helt sinnssyk” og etpar variasjoner over disse, det eneste de klarer å hoste opp! Er så lei av det!! 4 1
Mollami Skrevet 5. mai #140 Skrevet 5. mai Anita666 skrev (5 timer siden): Marte burde kanskje spart seg kommentaren hun hadde til pynten på av Martins kaker,da hun sa den var "for fargerik og litt barnehage"..Og det kom fra henne med det grusomme hårfarge-kaoset hun selv har på gang.. Jeg liker håret hennes, jeg! Det står derimot ikke i stil til den typen hun er på skjermen. Kanskje hun er mer ‘rocka’ på privaten?😊 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå