Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
anonyma123 skrev (53 minutter siden):

Samtidig så er jo de en stor del av programmet. Dessverre gjør de programmet ekstremt mye dårligere enn nødvendig og. 

Litt slitsomt når det er alt det snakkes om i denne tråden og det repeteres igjen og igjen…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grüner skrev (21 minutter siden):

Litt slitsomt når det er alt det snakkes om i denne tråden og det repeteres igjen og igjen…

Kan du ikke bringe noe til bordet selv da?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (På 4.4.2025 den 22.48):

Nok om programleder og dommere nå! Kan denne tråden gå videre fra kun å snakke om hvor irriterende dommere og programleder er og ser ut???

Tenker at alle kan få uttrykke det de ønsker.

• Liker 1
Skrevet

Eg heier på han frå Tromsø! Foruten å vere ein fantastisk bakar, så leverer han jo dei morsomste kommentarane. Gjerne med heva augnebryn, sjølvironi og snert i stemma.

🤩

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Smascha skrev (12 minutter siden):

Eg heier på han frå Tromsø! Foruten å vere ein fantastisk bakar, så leverer han jo dei morsomste kommentarane. Gjerne med heva augnebryn, sjølvironi og snert i stemma.

🤩

Han er fra Bodø takk!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Linazer skrev (15 timer siden):

Han er fra Bodø takk!

Å nei, my bad! 🙈

Skrevet
Smascha skrev (6 timer siden):

Å nei, my bad! 🙈

Det er bare sånn ca avstand Oslo-Ålesund mellom Bodø og Tromsø. 

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvem tror dere vinner?

Skrevet

Han fra Bodø!

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (11 timer siden):

Hvem tror dere vinner?

Holder en knapp på Martin. Jeg synes han er dyktig på smaker, og grunnleggende teknikker, også er han ganske morsom i tillegg. Ollie er kanskje den som er flinkest til å eksperimentere med smaker og tenke litt utenfor boksen, men tror ikke det tekniske hos han holder.. Bawer er også dyktig på mye, teknisk flink. Catrine er kjempeflink på dekor, og har også hevdet seg teknisk. Jeg synes egentlig alle som er igjen er verdige vinnere - på hver sin måte. Likevel holder jeg en knapp på Martin. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg synes det har vært ganske lavt nivå på deltagerne mtp at dette er folk som har dette som hobby og baker mye. Sammenliknet med UK og Sverige er også nivået ganske lavt. Forstår at alle ikke har bakt alt mulig rart før, men de utviser ikke så stor kunnskap om ulike typer bakst,  teknikker m m. Når andre folk nerder om hobbyene sine, har de mye sær spesialkunnskap å by på, det et nærmest fraværende her. Jeg tror jeg, som en gjennomsnittlig husmor i 40-årene og som kun baker til spesielle anledninger kunne klart med middels bra i denne konkurransen. Det sier noe om hvor lavt nivået her er. 

Helt på siden, men det forundrer meg at produksjonen lar den kvinnelige dommeren sminke seg selv, hun ser jo ut som hun har gulsott.  

Endret av Babyface
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Babyface skrev (2 timer siden):

Helt på siden, men det forundrer meg at produksjonen lar den kvinnelige dommeren sminke seg selv, hun ser jo ut som hun har gulsott.  

Men hva har dette med programmet å gjøre? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Gnå skrev (1 time siden):

Men hva har dette med programmet å gjøre? 

Ingenting, derfor skrev jeg "helt på siden".

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Babyface skrev (3 timer siden):

Ingenting, derfor skrev jeg "helt på siden".

Men hvorfor måtte du kommentere det i det hele tatt? Hva oppnår du med det, annet enn å spre dårlig stemning?

• Liker 1
Skrevet
Gnå skrev (3 timer siden):

Men hvorfor måtte du kommentere det i det hele tatt? Hva oppnår du med det, annet enn å spre dårlig stemning?

Var helt greit å skrive det. Jeg synes også nivået er lavt. 

• Liker 4
Skrevet

Det er sikkert flere som kunne bakt vel så fine kaker som deltakerne. Dersom de hadde hatt ubegrenset med tid 😊 Det er tidspress som gjør at resultatet ikke blir bra...

• Liker 5
Skrevet
Xstrella skrev (11 timer siden):

Var helt greit å skrive det. Jeg synes også nivået er lavt. 

Ja, altså, det var bare det med sminken jeg siktet til.  Når var ikke dette en veldig ille kommentar. Men synes det er veldig uheldig, både her på KG og ellers, med kommentarer som går på utseende, kropp osv. Kan ikke se at det kommer noe konstruktivt ut av det. I beste fall ødelegger det bare samtalen om det som faktisk er temaet, i verste fall sårer det den det gjelder, eller andre, og det gir et hardt og "mobbete" klima - synes jeg, da. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Xstrella skrev (På 20.4.2025 den 0.43):

Hvem tror dere vinner?

Bawer eller Martin.

Skrevet

Nivået er ikke lavt bare fordi de får dårlig tid. De har like dårlig tid i UK og Sverige og der leverer de jevnt over høyere kvalitet. 

Hvilken rolle har Bawer egentlig i familiens konditori? 

Jeg heier på Martin.

• Liker 3
Skrevet
Babyface skrev (3 minutter siden):

Nivået er ikke lavt bare fordi de får dårlig tid. De har like dårlig tid i UK og Sverige og der leverer de jevnt over høyere kvalitet. 

Hvilken rolle har Bawer egentlig i familiens konditori? 

Jeg heier på Martin.

Det blir nok ikke henne, men jeg heier på dama fra Valdres! 

• Liker 2
  • Hjerte 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...