Ginny Skrevet 4. mars #1 Del Skrevet 4. mars Ser første episode av bakemesterskapet ligger på nrk! Har ikke sett noe særlig reklame for det, så det kom litt brått på 🤭 Noen som skal se? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Jaaa, jeg skal se! Har sett den første episoden. Gøy at det er så mange menn med 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Ser, men synes den norske versjonen er litt tam i forhold til den engelske og svenske. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars Babyface skrev (34 minutter siden): Ser, men synes den norske versjonen er litt tam i forhold til den engelske og svenske. Signerer! Blir nok å følge med "med et halvt øye" her... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars (endret) Nei. Jeg ga den første sesongen en sjanse, men var ikke begeistret. Det er bare et eller annet...nei, jeg vet ikke helt hva det er. Men jeg er enig med @Babyface i at den er tam. Det er et eller annet som mangler. Jeg følger med på den britiske og den danske, de er begge kjempebra. Endret 5. mars av every woman 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars every woman skrev (7 minutter siden): Nei. Jeg ga den første sesongen en sjanse, men var ikke begeistret. Det er bare et eller annet...nei, jeg vet ikke helt hva det er. Men jeg er enig med @Babyface i at den er tam. Det er et eller annet som mangler. Jeg følger med på den britiske og den danske, de er begge kjempebra. Hvor ser dere de utenlandske versjonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanngridr Skrevet 5. mars #7 Del Skrevet 5. mars Ja apropos den britiske..jeg så sesong 14 av The Great British Bake Off på NRK og sendte de en mail for å spørre om de også skulle sende sesong 15 som kom ut i fjor høst. Det hadde de visst ingen planer om. Noen som vet hvilke andre steder jeg eventuelt kan se TGBBO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 5. mars #8 Del Skrevet 5. mars Er det de samme dommerne som sist? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 5. mars #9 Del Skrevet 5. mars Cookiesandcream skrev (3 minutter siden): Er det de samme dommerne som sist? 😅 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 5. mars #10 Del Skrevet 5. mars Hvitstrietapet skrev (1 time siden): Hvor ser dere de utenlandske versjonene? Det er lineær-TV i gården her ennå, så jeg ser den danske på DR1, eller med vpn på DR nett. Sanngridr skrev (40 minutter siden): Ja apropos den britiske..jeg så sesong 14 av The Great British Bake Off på NRK og sendte de en mail for å spørre om de også skulle sende sesong 15 som kom ut i fjor høst. Det hadde de visst ingen planer om. Noen som vet hvilke andre steder jeg eventuelt kan se TGBBO? De har ikke det, nei..? Så dumt, nå har jeg gått og ventet på at fjorårets sesong skulle komme på Nrk. Kanskje TV2 play (Britbox) starter å sende serien igjen? De sluttet etter sesong 13, da Nrk tok over med sesong 14. Krysser fingrene, for BBC Nordic (lineær) henger langt etter i sesongene. Om det går å bruke vpn på BBC sin nett-TV vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 5. mars #11 Del Skrevet 5. mars every woman skrev (18 minutter siden): Det er lineær-TV i gården her ennå, så jeg ser den danske på DR1, eller med vpn på DR nett. De har ikke det, nei..? Så dumt, nå har jeg gått og ventet på at fjorårets sesong skulle komme på Nrk. Kanskje TV2 play (Britbox) starter å sende serien igjen? De sluttet etter sesong 13, da Nrk tok over med sesong 14. Krysser fingrene, for BBC Nordic (lineær) henger langt etter i sesongene. Om det går å bruke vpn på BBC sin nett-TV vet jeg ikke. Man kan bruke vpn i bbc-iplayer hvis man ser i nettleseren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 5. mars #12 Del Skrevet 5. mars every woman skrev (1 time siden): Nei. Jeg ga den første sesongen en sjanse, men var ikke begeistret. Det er bare et eller annet...nei, jeg vet ikke helt hva det er. Men jeg er enig med @Babyface i at den er tam. Det er et eller annet som mangler. Jeg følger med på den britiske og den danske, de er begge kjempebra. Den svenske er også bra, syns jeg. Den norske er tam, og dommerne er treige og kjedelige, etter min mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 5. mars #13 Del Skrevet 5. mars C8H10N4O2 skrev (1 time siden): Ja. Synes de er så kjedelige og lite karismatiske 🫣 Blir nok å følge med likevel, men… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7. mars #14 Del Skrevet 7. mars Når hun fra trønderlag skal si hvem som vinner .. 🤣 Hvem ansatte denne dama IGJEN?! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabiola Skrevet 7. mars #15 Del Skrevet 7. mars every woman skrev (På 5.3.2025 den 19.40): Nei. Jeg ga den første sesongen en sjanse, men var ikke begeistret. Det er bare et eller annet...nei, jeg vet ikke helt hva det er. Men jeg er enig med @Babyface i at den er tam. Det er et eller annet som mangler. Jeg følger med på den britiske og den danske, de er begge kjempebra. Det var: - dårlige deltakere (lavt nivå) - for lite tid (ofte sånn at de middelmådige deltakerne knapt rekker å få til noe ferdig resultat) - dårlige dommere (ukarismatisk, uinteresserte/uinteressante, uengasjerende) - masete programleder - tydelig preg av lavbudsjett-produksjon (selv om det kanskje ikke var det) Nei, jeg skal ikke se sesong 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. mars #16 Del Skrevet 7. mars Var ikke rett person som røk ut. Bruke litt vett. Jeg gråt med h*n. Det var ikke rettferdig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 7. mars #17 Del Skrevet 7. mars every woman skrev (På 5.3.2025 den 19.40): Nei. Jeg ga den første sesongen en sjanse, men var ikke begeistret. Det er bare et eller annet...nei, jeg vet ikke helt hva det er. Men jeg er enig med @Babyface i at den er tam. Det er et eller annet som mangler. Jeg følger med på den britiske og den danske, de er begge kjempebra. De e itj nåk KRØNSHJ i dommeran 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 8. mars #18 Del Skrevet 8. mars Fabiola skrev (18 timer siden): Det var: - dårlige deltakere (lavt nivå) - for lite tid (ofte sånn at de middelmådige deltakerne knapt rekker å få til noe ferdig resultat) - dårlige dommere (ukarismatisk, uinteresserte/uinteressante, uengasjerende) - masete programleder - tydelig preg av lavbudsjett-produksjon (selv om det kanskje ikke var det) Nei, jeg skal ikke se sesong 2 Nemlig, akkurat dette! Jeg mener at jeg skrev noe lignende om den første sesongen. En forskjell på den norske og den britiske er at her har de gjort det til selve poenget at deltakerne ikke rekker å bli ferdige. Tror jeg nevnte kuruker og takras som resultater. Det synes de visst er veldig morsomt. I den britiske får vi derimot se hva deltakerne er gode for, selv om de jo også har tidsbegrensning. Sånn er den danske også. De danske deltakerne er helt utrolig dyktige! Det går selvfølgelig galt der også iblant, men ikke på samme måte som i den norske. Tross alt er det den beste bakeren som skal kåres her. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 9. mars #19 Del Skrevet 9. mars Synes det går igjen at de aldri rekker å få avkjølt kakebunnene ordentlig. Det ser ut til at mange bunner går rett fra varm ovn og inn i kjøleskap. Da vil jo bunnene bli tunge og kompakte uansett, selv om de i utgangspunktet var luftige. De tunge, varme bunnene vil jo også presse på kremen inni, og bli enda tyngre fordi de trekker til seg kremen. Er bare litt lei av at dommerne klager på kompakte kaker, når de får så dårlig tid. 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 9. mars #20 Del Skrevet 9. mars Kelsi skrev (4 timer siden): Synes det går igjen at de aldri rekker å få avkjølt kakebunnene ordentlig. Det ser ut til at mange bunner går rett fra varm ovn og inn i kjøleskap. Da vil jo bunnene bli tunge og kompakte uansett, selv om de i utgangspunktet var luftige. De tunge, varme bunnene vil jo også presse på kremen inni, og bli enda tyngre fordi de trekker til seg kremen. Er bare litt lei av at dommerne klager på kompakte kaker, når de får så dårlig tid. Enig. Jeg skjønner ikke vitsen med å gi de så dårlig tid at resultatene blir dårlige. Hadde vært lett å justere dette med at klokka ble stoppet en viss tid i det deltakeren tar bunnen sin ut av ovnen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå