AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skal ha skriftlig eksamen i urdu nivå 2 til våren, jeg lurte på hva jeg må for å få en 2-er? For målet mitt er å bare bestå den. Jeg kan lese en del og kan skrive greit nok. Anonymkode: 2f921...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Du finner læreplanmål på udir. (Det er et felles uansett språk) har du tatt en titt på eksempel fra tidligere års eksamener? Det kan hjelpe. Skal ikke mye til å bestå, null stress. Anonymkode: 99e0d...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ukjent2551 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du finner læreplanmål på udir. (Det er et felles uansett språk) har du tatt en titt på eksempel fra tidligere års eksamener? Det kan hjelpe. Skal ikke mye til å bestå, null stress. Anonymkode: 99e0d...5c0 Takk, ja jeg har tatt en titt på eksamensoppgavene. Og det er ikke så vanskelige oppgaver bare de som er lange. De legger mer vekt på skrive oppgavene så jeg burde bare bli litt flinkere til å skrive Endret 2 timer siden av ukjent2551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå