AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Skriver dette innlegget da jeg er litt frustrert og stresset. Mannen har byttet jobb for 3 gang på under 10 år, grunnen hver gang er at han mister all motivasjon og gir fort f. Han får tilsnakk at sjefene sine, men går bare i forsvarsmodus istedet for å gjøre noe med det. Nå har han fått tilsnakk igjen, og det virker som at det knakk han litt. Jeg hater å se han sånn, men vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre med det. Han skal til fastlegen for å se om det kan gjøres noe. Noen som har noen forslag på hva som kan gjøres? Anonymkode: 0c23d...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Adhd..? Anonymkode: e6fe4...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Har dette vært jobber han genuint har hatt interesse for? Kanskje han bør ta en ny utdanning eller videreutdanning for å kvalifisere seg til noe han liker bedre? Det dummeste man kan gjøre er vel å sykmelde seg. Det vil raskt bli en negativ spiral... Anonymkode: ae567...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå