AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Tenker at dersom min mann hadde vært utro og hatt ubeskyttet sex med noen andre, så setter han meg i en potensielt farlig posisjon mtp smitteførende sykdom. Hvorfor er ikke dette ulovlig? Anonymkode: 41c16...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Psykisk vold er det også. Så ja, det er tart at det ikke er ulovlig Anonymkode: 0f5c1...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker at dersom min mann hadde vært utro og hatt ubeskyttet sex med noen andre, så setter han meg i en potensielt farlig posisjon mtp smitteførende sykdom. Hvorfor er ikke dette ulovlig? Anonymkode: 41c16...a2e Vi har jo smitttevernloven pga dette. Etter smittevernloven er gonoré, klamydia, syfilis og HIV-infeksjon regnet som allmennfarlige, smittsomme infeksjoner. Det medfører plikter for den som har det. Pliktene innbærer å oppsøke helsepersonell ved mistanke og ta imot behandling og veiledning, gi opplysninger om smittekontakter og bidra til smitteoppsporing. Hvis man kjenner til at man har- og går rundt videre med denne sykdommen og smitter andre, er det ulovlig. I slike tilfeller kan du anmelde forholdet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Fordi det er ingen lov om at man må ha sex for å være gift. Du velger helt selv å ha sex med mannen din. Du kan jo også få smitteførende sykdom uten å ha hatt sex med en utro person også! Du kan smittes av kjønnssykdom i mors mage til og med!!! Skal du anmelde mora di da? Anonymkode: 565aa...fbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tenker at dersom min mann hadde vært utro og hatt ubeskyttet sex med noen andre, så setter han meg i en potensielt farlig posisjon mtp smitteførende sykdom. Hvorfor er ikke dette ulovlig? Anonymkode: 41c16...a2e Sørg for at mannen din ikke har behov for å være utro. Dumt svar på dumt spørsmål. Anonymkode: b9bb4...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Om både han og den han har sex med tester seg så er det ikke noe helsefare. Det du egentlig er ute etter, er en lov som gjør det påbudt med testing før man har ny partner? Hvordan tenker du at det skal håndheves? Anonymkode: 749d4...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden I Dubai kan kvinner fengsles for utroskap Anonymkode: 85969...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Æresdrap? Anonymkode: 85969...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Psykisk vold er det også. Så ja, det er tart at det ikke er ulovlig Anonymkode: 0f5c1...3c4 Hvis du er uvitende om at partneren din er utro, hvordan kan det være psykisk vold? Anonymkode: cd8af...221 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ser på utroskap som en av de mest ondskasfulle handlingene man kan gjøre mot et annet menneske. 1) Drap 2) Voldtekt 3) Utroskap. Anonymkode: 3ab03...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker at dersom min mann hadde vært utro og hatt ubeskyttet sex med noen andre, så setter han meg i en potensielt farlig posisjon mtp smitteførende sykdom. Hvorfor er ikke dette ulovlig? Anonymkode: 41c16...a2e Så man kan altså ikke bruke kondom om man er utro? Anonymkode: 7e2e4...240 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg ser på utroskap som en av de mest ondskasfulle handlingene man kan gjøre mot et annet menneske. 1) Drap 2) Voldtekt 3) Utroskap. Anonymkode: 3ab03...4df Æhh... ganske mange ting som havner før utroskap på den lista. Hva med å banke noen til de blir lam, for eksempel? Eller tortur? Og de som ble utsatt for dr. Mengele hadde nok tatt utroskap resten av livet, hadde de hatt et valg. Å bli kastet i fengsel uten dom, som i Russland. Sendt til straffeleir i Nord-Korea? Anonymkode: fa126...73b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sørg for at mannen din ikke har behov for å være utro. Dumt svar på dumt spørsmål. Anonymkode: b9bb4...1b7 Hvordan gjør man det egentlig? Jeg og eksen hadde sex hele tiden, han var likevel utro 🤷♀️ Anonymkode: 8fa42...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå