AnonymBruker Skrevet 5. mars #21 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Maskere smak fra hva? Lager du en smoothie med f.eks banan og bær, så vil du ikke kjenne smaken av avokado og/eller grønt. Litt peanøtt smør eller mandelsmør vil også maskere smak. Anonymkode: 3a4cc...72b Maskere smaken av grønnsaker. Jeg er ikke så glad i det, derfor jeg ønsker å drikke det, da går det fort og greit. Ønsker å unngå banan, mango. Appelsinjuice og andre ting med masse karbohydrater og kalorier. ts Anonymkode: 21284...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #22 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Maskere smaken av grønnsaker. Jeg er ikke så glad i det, derfor jeg ønsker å drikke det, da går det fort og greit. Ønsker å unngå banan, mango. Appelsinjuice og andre ting med masse karbohydrater og kalorier. ts Anonymkode: 21284...922 Da er det vel sitron og ingefær du bør teste ut Blåbær har ikke voldsomt med verken kalorier eller karbohydrater, jeg bruker en del frosne. Anonymkode: 3a4cc...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå