AnonymBruker Skrevet i går, 16:15 #1 Del Skrevet i går, 16:15 Hvordan er datingskulturen i Sandefjord? Folk vil vel helst ha menn med mer penger der? Utenlanske menn har som regel mindre? Stemmer dette med at de er mer opptatt av penger? skjønner fritelsen med hus på versterøya er drømmen liksom, har en del penger jeg også, men har merket å blitt ghostet av mange fra sandefjord. Kanskje ikke nok penger? Anonymkode: 97c58...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:16 #2 Del Skrevet i går, 16:16 Jeg vil bare ha en mann som setter pris på meg og som jeg liker . Penger betyr ingenting . Anonymkode: fc5b4...c98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #3 Del Skrevet i går, 16:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil bare ha en mann som setter pris på meg og som jeg liker . Penger betyr ingenting . Anonymkode: fc5b4...c98 Hvor er du fra da? Anonymkode: 97c58...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:39 #4 Del Skrevet i går, 19:39 . Anonymkode: 97c58...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:43 #5 Del Skrevet i går, 19:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor er du fra da? Anonymkode: 97c58...4d5 Sikkert ikke fra Sandefjord 😂😂😂 Anonymkode: 54f44...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:11 #6 Del Skrevet i går, 20:11 Hva er det med fascinasjonen med Sandefjord på KG? Hvorfor skulle de være spesielt materialistiske der? Sandefjord er da ikke spesielt velstående. Anonymkode: 0d1f6...a7f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:28 #7 Del Skrevet i går, 20:28 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er det med fascinasjonen med Sandefjord på KG? Hvorfor skulle de være spesielt materialistiske der? Sandefjord er da ikke spesielt velstående. Anonymkode: 0d1f6...a7f Er et stort områdenog jeg er herifra.ny her. Anonymkode: 97c58...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan er datingskulturen i Sandefjord? Folk vil vel helst ha menn med mer penger der? Utenlanske menn har som regel mindre? Stemmer dette med at de er mer opptatt av penger? skjønner fritelsen med hus på versterøya er drømmen liksom, har en del penger jeg også, men har merket å blitt ghostet av mange fra sandefjord. Kanskje ikke nok penger? Anonymkode: 97c58...4d5 Virker som den som er opptatt av penger deg. Klarer ikke formulere en setning som omhandler dating uten ordet penger Anonymkode: 410c1...4fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sikkert ikke fra Sandefjord 😂😂😂 Anonymkode: 54f44...413 Jo fra Sandefjord faktisk ! Anonymkode: fc5b4...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvordan er datingskulturen i Sandefjord? Folk vil vel helst ha menn med mer penger der? Utenlanske menn har som regel mindre? Stemmer dette med at de er mer opptatt av penger? skjønner fritelsen med hus på versterøya er drømmen liksom, har en del penger jeg også, men har merket å blitt ghostet av mange fra sandefjord. Kanskje ikke nok penger? Anonymkode: 97c58...4d5 Du tror vel ikke for ramme alvor at alle damer i Sandefjord er like? Anonymkode: d7cb3...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå