AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden For første gang i livet så trives jeg. Føler ikke jeg offrer noe. Våkner glad og fornøyd hver dag og gleder meg til hver eneste fredag for å melde inn vekt. Det er helt motsatt av hvordan vektnedgang har foregått for min del før. Tidligere har jeg sett på offrene som ett tap, at jeg har vært lei meg for å ikke kunne spise maten slik som før osv. At det var tungt å komme til lørdag uten å spise pannekaker/vafler/gjærbakst og sjokolade til kvelden. Nå tenker jeg ikke på at jeg ofrer noe. Jeg tenker mer på hva som er sunt og lurt av meg å spise, det som er bra for meg; det spiser jeg. Og det som ikke er godt for meg, det har jeg ikke lyst på. Vekten går sakte men sikkert ned og jeg kan nesten ikke vente på neste fredag. Anonymkode: 9cd6e...9bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Samme her. For meg var det steinalderkost som skulle til. Anonymkode: b96b9...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Samme her. For meg var det steinalderkost som skulle til. Anonymkode: b96b9...6f8 Hvordan ser en vanlig dag ut med det kostholdet? Anonymkode: 93eff...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden For meg så flippet bryteren med endringspsykologi. Men det skal også sies det hjalp at livet mitt ble mer stabilt slik at jeg faktisk kunne vie dette nok oppmerksomhet, prioritere meg selv liksom. Anonymkode: cf895...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå