AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har søkt jobb i lang tid nå, jeg kommer på de fleste intervjuer når jeg søker, men har aldri greid å lande jobb etter intervju med hr. Det vil si at jeg gjør det bra på både førstegangs og teknisk intervju. Har vært i prosess med drømmejobben siden januar og forrige uke var siste møtet med hr. Fikk mail nå idag om at jeg ikke er videre. Dette gjør så vondt siden dette var etter aller siste møtet. Hva gjør jeg galt gang på gang? Hvorfor liker ikke hr meg? Anonymkode: c9cea...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Du mista vel ikke jobben, du fikk ikke jobben. Skjønner godt at det er frustrerende, sånne langdryge prosesser med ørten intervjuer og tester synes jeg stort sett er noe tull, og sløsing med folks tid. Jeg hadde ikke giddet å søke flere jobber med sånne opplegg. Selv har jeg aldri fått en jobb jeg har vært på intervju til, så du er ikke alene... Har fått alle jobbene mine via nettverk. Har du noen muligheter til å få jobb via andre kanaler? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Du ringer og spør, det er veldig vanlig. Spør hvordan du kan forbedre deg for neste mulighet. Hva gjorde at du ikke nådde opp, hva bør du endre for å nå helt opp ved en senere anledning. Lykke til 🌹 Anonymkode: 35ec9...3a0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har søkt jobb i lang tid nå, jeg kommer på de fleste intervjuer når jeg søker, men har aldri greid å lande jobb etter intervju med hr. Det vil si at jeg gjør det bra på både førstegangs og teknisk intervju. Har vært i prosess med drømmejobben siden januar og forrige uke var siste møtet med hr. Fikk mail nå idag om at jeg ikke er videre. Dette gjør så vondt siden dette var etter aller siste møtet. Hva gjør jeg galt gang på gang? Hvorfor liker ikke hr meg? Anonymkode: c9cea...6f3 Dette innlegget er grunnen. Ingen liker en usikker person som prøver få sympati på forum, framfor å faktisk spørre hr hva som er grunnen til at man ikke blir innstilt videre. Tøff deg opp og spør de det gjelder. Du vil aldri få svar her på hva du evt gjør galt. Anonymkode: 9e6c6...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva gjør jeg galt gang på gang? Hvorfor liker ikke hr meg? Anonymkode: c9cea...6f3 De fleste kommer ikke en gang inn til intervju så du gjør noe rett i hvert fall. Anonymkode: 81305...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har søkt jobb i lang tid nå, jeg kommer på de fleste intervjuer når jeg søker, men har aldri greid å lande jobb etter intervju med hr. Det vil si at jeg gjør det bra på både førstegangs og teknisk intervju. Har vært i prosess med drømmejobben siden januar og forrige uke var siste møtet med hr. Fikk mail nå idag om at jeg ikke er videre. Dette gjør så vondt siden dette var etter aller siste møtet. Hva gjør jeg galt gang på gang? Hvorfor liker ikke hr meg? Anonymkode: c9cea...6f3 Tror du må spørre dem Anonymkode: f4f9d...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Skjønner at det er kjipt, men du mistet jo ikke jobbet - du fikk den ikke. Som andre sier; du må be om tilbakemelding. Anonymkode: 92466...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #8 Del Skrevet 59 minutter siden Hvilke jobber søker du som har ørten forskjellige tester? Du skal vel ikke akkurat bli ad i Kongsberggruppen Anonymkode: 81b9c...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #9 Del Skrevet 35 minutter siden Det er mange dritflinke folk der ute, så noen ganger handler det ikke om at du gjorde noe direkte feil, det var bare en annen person som var enda et hakk bedre eller mer passende til akkurat den stillingen/bedriften enn deg. Det kan være ubetydelige småting som skiller. Jeg har ansatt en gang, og vi satt igjen med noen superflinke folk til slutt og valget var vanskelig. Ene personen var nok kanskje mye mer smartere matematisk, men andre personen var mer kommersiell, som passet bra til stillingen. Vi fikk også følelsen av at første person, som var den flinkeste på papiret, ikke hadde tenkt å bli så lenge hos oss, at det ikke var drømmejobben men et utgangspunkt for å opparbeide seg erfaring og nettverk og søke dit han egentlig ville. Man vil jo ha noen som man tror blir en stund og satser på bedriften din. Og det var ikke som om han sa rett ut at vår bedrift ikke var målet, men man leser det mellom linjene i de tingene man spør om. Så feil og feil.. kan være alt slags. Tilfeldigheter også, skal ikke kimse av at noen får en god følelse med noen fordi de lignet på datteren eller noe liksom. Ubevisst selvsagt. Anonymkode: a2cc0...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå