Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, men jeg så på lenken. Og kundevurderinger på Amazon. Det virker som et problem at de løsner, men det tenker jeg kan fikses med kirurgisk tape.

Dessverre finner jeg ikke ut hvordan jeg kan sette inn lenke. Det nytter ikke med «Kopier» og «Lim inn». Du kan gå til www.amazon.com og søke.

Ellers anbefaler jeg å bruke samme type hudpleieprodukter på brystet som skal brukes på ansiktet. Har du linjer på brystet kan det være fordi huden er dehydrert. Jeg har «kråketær» som jeg bare ser i sterkt lys, når jeg står inntil speilet, men de var mer synlige før jeg begynte med lag på lag med lette koreanske produkter (dobbeltrens, to lag toner, essens, serum) Huden ble såkalt plump. 

Endret av MyMichelle
Fiksa skrivefeil.
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (1 time siden):

Nei, men jeg så på lenken. Og kundevurderinger på Amazon. Det virker som et problem at de løsner, men det tenker jeg kan fikses med kirurgisk tape.

Dessverre finner jeg ikke ut hvordan jeg kan sette inn lenke. Det nytter ikke med «Kopier» og «Lim inn». Du kan gå til www.amazon.com og søke.

Ellers anbefaler jeg å bruke samme type hudpleieprodukter på brystet som skal brukes på ansiktet. Har du linjer på brystet kan det være fordi huden er dehydrert. Jeg har «kråketær» som jeg bare ser i sterkt lys, når jeg står inntil speilet, men de var mer synlige før jeg begynte med lag på lag med lette koreanske produkter (dobbeltrens, to lag toner, essens, serum) Huden ble såkalt plump. 

Hei, takk for svar. Kirurgisk tape hadde jeg ikke tenkt på! Jeg bruker det samme på brystet som jeg gjør i ansiktet, men merker at jeg får rynker på brystkassen når jeg ligger på siden (noe jeg prøver å slutte med, men det går ikke heeeelt🤪) jeg har kjøpt med silkeputevar for å minimere rynker i ansiktet, så da ble jeg litt gira på å «gjøre det jeg kan» for brystet også…

ts

Anonymkode: df0da...019

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...