AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Spiser mye Cottage Cheese og Kesam utenom kjøtt, fisk og fugl for å få nok protein. Har dere forslag på variasjoner innenfor CC og kesam? Hva lager dere? Anonymkode: 5bbf0...41e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Synes fylte paprika er veldig godt. Skjær paprika i halve, ha oppi 1-2 ss cottage cheese, litt salt og pepper, kjøttsaus og ost på toppen. Stek i ovnen på 180 i 20 min ca (like lenge som det tar å koke ris fra du skrur på gryta). Osten må være gylden. Server med ris og/eller salat. Perfekt med rester etter pasta med kjøttsaus! Anonymkode: d7133...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Skrevet 4. mars Bruk cottage cheese på havregrøt sammen med bær,peanøttsmør og kanel Anonymkode: 3aed9...21c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars Disse står på lista over ting jeg har lyst å prøve https://anorganizedchaos.com/cottage-cheese-chips/ Is, kjør cottage cheese glatt med jordbær eller andre bær, bruk eventuelt litt søtning. Frys og rør litt innimellom mens det fryser. Anonymkode: 9d134...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Skrevet 5. mars Fra toppen av hodet akkurat nå: I salat sammen med salsa Ostesaus til pasta Pizzaboller-rundstykket Pålegg med syltetøy I muffins Lapper m grovt mel/havregryn Topping på havregrøt sammen med yoghurt og musli Sammen med sjokoladeproteinshake, nøtter sukkerfri vaniljesaus Anonymkode: a837e...8a7
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Skrevet 5. mars Om du spiser brød/havregryn - er dette godt https://www.godt.no/oppskrifter/bakst/broed/8627/havrebroed-med-cottage-cheese-uten-heving Anonymkode: 9d134...0b9
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Skrevet 5. mars Cottage cheese i fruktsalat. Proteinrundstykker Jeg lagde en ostekake med cottage cheese og kremost (i smaken mandarin). Det ble godt! Anonymkode: c6320...098
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Skrevet 6. mars Veldig glad i Bare Bra Granola med yoghurt naturell gresk type og cottage cheese. Har cottage cheese i omelett i stedet for melk (2 egg, en spiseskje vann, en spiseskje cottage cheese) Godt som mellommåltid med kanel på Anonymkode: 95e6b...a95
stratos79 Skrevet 7. mars #9 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 8.05): Cottage cheese i fruktsalat. Proteinrundstykker Jeg lagde en ostekake med cottage cheese og kremost (i smaken mandarin). Det ble godt! Anonymkode: c6320...098 Oppskrift:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå