AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vi er et par i slutten av 30 årene. Vi har ikke sjans til å komme inn på boligmarkedet i denne byen. Vi har for lite egenkapital og jeg er dessverre ufør(han studerer). Ser heller ikke at vi kan kjøpe de nærmeste årene. Vi leier,og det er veldig dyrt. Men hva skal vi gjøre.. Er det flere i samme situasjon? Anonymkode: 3c646...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det kan være at dere har muligheter til å få startlån i kommunen som dere bor i. Søk opp startlån/husbanklån. Det reddet meg i sin tid i hvert fall. Etter som årene gikk så fikk jeg kjøpt meg opp til større og bedre bolig fordi boligen som jeg først kjøpte økte i verdi for hvert år som gikk. Anonymkode: 43b3d...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ikke par, men enslig forsørger. Skal selge bolig nå og må på leiemarkedet for en periode. Dere kan kjøpe når han er ferdig med å studere, da vil dere ha mer enn nok i inntekt. Da vil dere ha to faste inntekter. Dere skal ikke gjøre annet enn å vente og spare fram til da. Anonymkode: 8a883...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå