AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hva skjer med Grindr? Ran og pistol? Noen som vet om det finnes lignende folk på Gaysir? Anonymkode: b2a04...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det er jo en grunn til at man bør ha første møte ute blant folk, ikke hjemme.. Anonymkode: bc6bc...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Alle steder hvor man kan møte ukjente finnes det slike folk. Anonymkode: 521dd...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo en grunn til at man bør ha første møte ute blant folk, ikke hjemme.. Anonymkode: bc6bc...3a4 Jeg har sletta Gaysir-kontoen min nylig. Det var veldig mye rus og psykiatri der (folk skrev åpne innlegg om veldig private problemer). Jeg har møtt mange fra Gaysir før, flere i private hjem, og har heldigvis aldri opplevd alvorlige hendelser. Men så har jeg ikke møtt noen siden 2021 heller da. De fleste fra Gaysir og Grindr vil nemlig møtes i et privat hjem (eller i skogen eller i en bil). Anonymkode: b2a04...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg