AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Del Skrevet 4. mars Fortell om inntrykket daten ga første date i forhold til forventningene. Var daten som forventet? Anonymkode: ddaf0...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Del Skrevet 4. mars Har ikke møtt noen fra internetten på et par år nå, men stort sett har de alltid vært ca. som forventet. Anonymkode: f529d...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Del Skrevet 4. mars Ja, ganske som forventet. Anonymkode: ab888...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Del Skrevet 4. mars Er faktisk sjeldent jeg blir negativt overrasket med tanke på utseende. Men på forrige date så ble jeg faktisk det. Han lignet ganske lite på bildene sine, selv om de ikke var redigert. Jeg har en greie for neser 🙈 og nesa hans så HELT annerledes ut. Og stemmen var også helt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Også bomma på høyde en gang. Han var både lavere og feitere enn jeg hadde trodd. Dvask. Fikk lyst til å snu i døra, men gjennomførte kaffen. Anonymkode: 5952e...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Del Skrevet 4. mars Forrige date fra en app, var ei dame som var gift og var ute etter en kjæreste ved siden av. Fikk vite det i løpet av kvelden. Det ble med den ene date’n. Anonymkode: ffef6...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Del Skrevet 4. mars Hadde en date med en dame som virket veldig flott, eneste jeg stusset på var at hun ikke hadde helfigur bilder på tinder. Jeg spurte om hun var normalvektig, noe hun bekreftet. På daten kom hun, og var rett og slett feit. Jeg kunne aldri blitt sammen med noen som var overvektig, så det var å kaste bort min tid og hennes tid, ble selvsagt kun med den daten Anonymkode: eb90f...669 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 23.30): Hadde en date med en dame som virket veldig flott, eneste jeg stusset på var at hun ikke hadde helfigur bilder på tinder. Jeg spurte om hun var normalvektig, noe hun bekreftet. På daten kom hun, og var rett og slett feit. Jeg kunne aldri blitt sammen med noen som var overvektig, så det var å kaste bort min tid og hennes tid, ble selvsagt kun med den daten Anonymkode: eb90f...669 Ekspander Det er jo helt merkelig. Enten så synes du normalvektige kvinner er feite og vil ha radmagre damer og kaller det normalt, eller så er hun overvektig og sliter med mer enn vekta. Hvem lyver om det liksom. Det er kjipt å kaste bort tid, men den daten hadde nok gått dårlig selv om hun var tynn. Anonymkode: 93ef0...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 5. mars #8 Del Skrevet 5. mars Hvordan kommer man egentlig inn på det å spørre noen om vekta på en datingapp? #spørforenvenn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #9 Del Skrevet 5. mars Inntrykket mitt har endret seg ved at perspektivet mitt har endret seg. Jeg har et mye mer avslappet forhold til det nå. Før synes jeg det var ræva, fult av kyniske og forutinntatte mennesker. Nå ser jeg at det inneholder alle mennesker, i alle mulige livssituasjoner, i ulike stadier av livet Anonymkode: d322f...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #10 Del Skrevet 5. mars Kristian skrev (På 5.3.2025 den 10.46): Hvordan kommer man egentlig inn på det å spørre noen om vekta på en datingapp? #spørforenvenn Ekspander Hvis de ikke har bilde i helfigur, antar jeg at de er overvektige. Anonymkode: 9cd4e...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 5. mars #11 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 19.15): Hvis de ikke har bilde i helfigur, antar jeg at de er overvektige. Anonymkode: 9cd4e...e16 Ekspander Joda, ser den. Men hvis det ikke er din «greie», hvorfor sveipe til høyre da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå