Gå til innhold

Hvor bred er en rullestol? (Og HC-scooter)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja dette er litt som: «hvor langt er et tau?» Men dere som enten bruker det selv, har noen nær dere eller jobber med folk som bruker det, vet gjerne mer hva som er cirka brede for mange? Jeg har vært borti veldig små og nette, og veldig store, så forstår det er et spekter. 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er aktivitetsleder for tilrettelagte friluftslivsaktiviteter, og jeg sjekker ut nye områder vi kan finne på ting i, og jeg vil være helt sikker på at alle kan delta, og komme seg frem. Smaleste partiet er 90cm bredt, men det er da gress på begge sider av grusveien så ikke mulig å velte. 90cm er jo ganske mye, så jeg vil tro jeg har god margin på de fleste. Det er steder som er bredere hvor det er mulig å snu. Jeg har personlig vært å målt opp, så jeg vet det er 90cm, og alle overganger, kanter, og annet er målt. Jeg har også sjekket hvor mye veien kurver, og tatt hensyn til hvor bratt det er. Jeg er vant med å sjekke ting, men ble med ett litt usikker her, og tenkte noen her gjerne vet 😊

Takk for hjelpen! Det settes pris på 😊

Anonymkode: 17b9b...16b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...