AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! Har akkurat startet med eggløsningstester. Forrige syklus hadde jeg positiv el-test cd 7, trodde ikke på det før mens kom 14 dager etter. Nå har jeg positiv test cd 6? Er det normalt, eller vil det gjøre at det er noe galt med egget? Har blitt gravid og mistet noen ganger før jeg begynte med el-test. Anonymkode: f38c4...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Har akkurat startet med eggløsningstester. Forrige syklus hadde jeg positiv el-test cd 7, trodde ikke på det før mens kom 14 dager etter. Nå har jeg positiv test cd 6? Er det normalt, eller vil det gjøre at det er noe galt med egget? Har blitt gravid og mistet noen ganger før jeg begynte med el-test. Anonymkode: f38c4...8b6 El test vil bare vise at du kan få eggløsning... ikke se der vil skje. Mfm du kan få eggløsning tidelig. Men et egg slipper når det er moden nok. Og side du får mens regnet jeg med at du har god nok eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Hvor gammel er du og hvor lange pleier syklusene dine å være? Anonymkode: 6a954...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Normal syklus har vært på 27 dager, men etter MA har den vært 29, 26, 26 og nå sist bare 21 dager. Er 38, så kan det være alder? Anonymkode: f38c4...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå