AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Jeg tror ikke det er normalt å tenke sånn som meg. Hvis jeg en skjelden gang ønsker meg noe å planlegger å kjøpe det senere så blir jeg så redd jeg ikke skal få kjøpt det. Begynner å tenke at det kommer til å bli utsolgt hver gang og at noen alltid kommer meg i forkjøpet så jeg aldri får kjøpt det. Bestiller stort sett på nett da jeg ikke har nerver til å gå i fysiske butikker. Opplevde faktisk en gang at en dame tok en ting rett ut av hånda mi og sa bestemt at den skulle hun ha. Greit nok, det var bare en liten ting og de hadde flere, så egentlig kunne hun tatt en av de andre. Å snappe ting ut av hendene på folk er vel heller ikke vanlig... Jeg skjønner jo egentlig at fabrikkene produserer mer og at butikkene må bestille derfra. Likevel har jeg denne unormale tankegangen. Jeg er ikke kjempe opptatt av ting, men når jeg noen ganger ønsker meg noe så tenker jeg sånn. Er det normalt eller bør jeg få hjelp? Anonymkode: 0dd0d...5f5
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Ingen flere som har det sånn? Regner egentlig med jeg er veldig alene om å tenke sånn... Anonymkode: 0dd0d...5f5
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Skrevet 4. mars Som du selv sier - butikkene får inn mer. Så frykten er jo ubegrunnet? Har du opplevd noe i barndommen der du ikke fikk noe du ønsket deg kanskje? Barndomsminner kan gi sånne litt rare utslag… Anonymkode: 1b32d...c42
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som du selv sier - butikkene får inn mer. Så frykten er jo ubegrunnet? Har du opplevd noe i barndommen der du ikke fikk noe du ønsket deg kanskje? Barndomsminner kan gi sånne litt rare utslag… Anonymkode: 1b32d...c42 Eneste jeg husker er at jeg og kusinen min ønsket oss baby Born dukke. Men var vist av en eller annen grunn veldig viktig for henne og moren at hun fikk den før meg husker jeg 🙄 var en lekebutikk i nærheten og på et tidspunkt var det bare en igjen. Moren skulle kjøpe den om hun rakk det. Det gjorde hun, og da trodde jeg at jeg aldri fikk baby Born dukke 😄 Jeg var bare 6 år og tenkte ikke på at butikken kom til å ta inn flere. Jeg tenkte ikke så langt som 6-åring. Jeg måtte ønske meg den til jul. Kusinen min drev og skrøt av at hun hadde fått den før meg, men da jeg sa at jeg uansett var glad selv om jeg hadde fått den etter henne så tror jeg ikke det var så stas lenger å ha fått den først 😃 Ja hun var ikke så snill alltid som barn, men sånn er det men noen. Jeg smiler litt når jeg tenker på dette som voksen 😃 Vet ikke om det er derfor jeg har blitt sånn altså 🤔 Anonymkode: 0dd0d...5f5
Fortidsminister Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Hvis tankene dine påvirker livet ditt negativt, At du unngår å gjøre ting du har lyst til eller gjør noe du ikke har lyst til. Går glipp av muligheter ol kan det være lurt å vurdere å søke hjelp 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå