Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå 6 måneder siden jeg forlot min mann igjennom 12 år. Forholdet var preget av fysisk og psykisk mishandling. Mye grovt. Jeg er veldig glad for at jeg er ute av forholdet og er nå mest sannsynlig i en slags prosess.

Jeg har alltid vært ressurssterk, med god jobb og utdanning. Jeg sa opp jobben min da jeg hadde permisjon og planen var å søke ny jobb før permisjonen var ferdig. Men jeg har ikke helt klart det.

Jeg har fine dager, har fått gjort masse i boligen min, pusset opp osv. Noe jeg føler har vært godt. På en måte gjøre boligen "min" og å slette gamle minner. En slags ny start. 

Jeg har også noen dager hvor jeg får en slags angstfølelse, føler meg tung og trist. Jeg vet det vil gå over etterhvert, og har lurt på om jeg bør vente litt til med å gå tilbake i jobb. Noen råd?

Anonymkode: 54978...844

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ut av forholdet med grov og alvorlig vold fra eks mann, mitt råd er å kjenne etter på hva du klarer. 
Det er nå 3 år siden bruddet og det er stadig etter vold hos meg, vi har vært mange runder i retten ang barna, han har mistet omsorgen. 
Men det er trusler bråk og et rent helvete. 

Men for meg var det å gå tilbake i jobbe så si med en gang det beste for meg, jeg trengte avkoblingen og jeg trengte andre voksne mennesker å prate med. 
Det som gjorde det så godt er at man får det vanskelige litt på avstand, men jeg hadde massive panikkanfall i nesten 2 år, men jeg lærte meg at det ikke er farlig og det går over. 
Så igjen kjenn litt etter og prøv deg litt fram kanskje. 

Anonymkode: d6b2f...a87

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...