AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Sørøst-Asia= Laos,Kambodsja, Thailand, Vietnam, Malaysia, Indonesia Øst-Asia: Korea, Kina, Japan og Taiwan Hva mener dere? Anonymkode: cc834...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ja. Anonymkode: f1759...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Mange damer er i hvert fall veldig tiltrukket av koreanske menn etter at k pop og koreanske såpeoperaer eksploderte i popularitet. Anonymkode: 86c5d...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hvordan skal man liksom se forskjell på hvilken del av Asia noen er fra? Det blir vel litt som å forvente at noen skal se forskjell på en nordmann og en svenske?? Anonymkode: 43cc4...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er norsk dame og gift med en japaner, så jeg skulle mene det ja Anonymkode: fda2d...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Personlig nei, jeg finner de ikke attraktive bare basert på utseende. Kan jo være fordi jeg ikke kjenner noen derfra, hvem vet. Jeg kjenner ingen som er sammen med noen fra de landene. Anonymkode: 41d49...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden (endret) ABSOLUTT ! de er mine favoritt menn. alltid vært. Lite eller ingen hår på kroppen, pen svart hår, utrolig fine øyer, utrolig pen hud. Elsker de. Xiao Zhan. Perfekt.Miyavi, også perfekt. Endret 5 timer siden av NatNat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Ja, så lenge de er større og høyere enn meg. Er 170 cm og vil føle meg petite. Har tidligere datet en fra Sør-Korea og en fra Kina, men slått meg til ro med en nordmann. Anonymkode: 60259...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Har du aldri sett en asiater med norsk dame? Anonymkode: 32515...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Generelt er nok svaret et klart nei. Mens norske og vestlige menn ofte synes kvinner fra de samme områdene/landene er svært attraktive, er det som regel motsatt for kvinner og øst/sørøst-asiatiske menn. Hvorfor er det slik? Jeg tror det for en vesentlig del kommer av at disse mennene ofte er litt puslete og feminine av utseende. Anonymkode: 05078...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå